Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Od wczoraj mam pewien kłopot ze swoja e-36.

Mianowicie mam hałas z tylnego koła po lewej stronie.

Początkowo myślałem ze to uchwyt i luzy przy tłumiku.

Jednak zauwazyłem ze przy najazdach na nierównosci przy malych predkosciach ( ten hałas tez sie pojawia ) zastanawiam sie czy moze to byc cos innego niz luzy przy tlumiku.

Jesli tak to co ??

 

Prosze o wszelkie domsly forumiczow...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

A jak z hamulcem recznym? działa na 2 koła? Ja mialem taki przypadek u mnie. Okazało sie ze szczęki się oderwały od tarcz kotwicznych. S

Jak masz 1.6 silnik to sciagnij z tyłu bęben lewy i zobacz czy wszystko jest tam OK. Jesli nie to moze to byc łożyszko albo jeszcze jakas inna sprawa. Warto zobaczyc jak najszybciej.

 

Pozdro!

[bMW... i wszystko jasne]
Opublikowano

Mam ten samochod 3 miesiac.

Zauwazylem jakis czas temu moze od poltora miesiaca , ze gdy samochod dlugo stal.

tzn gdy konczylem prace po jakis 9 godzinach jak ruszalem.

To przy wytjezdzie z parkingu przy ostrym zakrecie w lewo slyszalem jakies dziwne szuranie z lewego tylnego kola.

Teraz slysze wyrazne lupanie i nie jestem pewien czy to koniecznie od rury wydechowej.

Gdy wjezdzam w dziury prawie 100% slychac ten rumot z lewego kola w tyle.

Obojetnie przy jakiej predkosci.

Gdy skrecam i ruszam szybko rumot slychac tez prawie za kazdym razem.

Bylem dzisiaj w KWIK FIT.

Ale gosciu tak nawal po angielsku ze go nie zrozumialem.

Chyba mu chodzilo o tlumik o to ze nie jest oryginalny i stad te klopoty z mocowaniem..

Tak czy inaczej jezdze caly czas z rumotem i nie wiem co dalej z tym zrobic...

Opublikowano
Jak odgłos pojawia sie głownie przy skręcaniu i jest to takie szuranie i tarcie, to w zasadzie bazując na własnym doświadczeniu moge powiedziec ze na 90% jest to łozysko koła do wymiany. Miałem dokładnie identyczną sytuacje, coś tarło przy skręcaniu, np nawracaniu o 180stopni na ulicy, pozniej okazało sie dodatkowo ze koło ma luz na łozysku. Takim tosposobem przejezdziłem prawie rokz rozsypanym łozyskiem(przy jezdzie na wprost i normalnym skrecaniu nic sie nie działo), czego efektem była także koniecznosc wymiany piasty koła, no i samego łozyska.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przyczyna halasu w lewym kole byla wyrobiona gumowa tuleja przy wahaczu.

Charakterystyczny łomot przy najezdzaniu na dziury oraz podczas hamowania do zera ( gwaltownego hamowania ) np przy parkowaniu.

Lewe tylne kolo jakby slabiej hamowalo, bylo to spowodowane przesuwaniem wahacza....

Tulejki wymienione zaplacilem za to ponad 500 zł, bo moj polnocnoirlandzki mechanik mnie naciagnal.

Jednak teraz nie mam problemu z łomotem.

Kupilem jeszcze amortyzatory do tylu wiec na jakis czas powinnien byc z tym spokoj...

 

Dziekuje za podpowiedzi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.