Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.posiadam e-34 2,5 92rok.Jestem załamany.Otóż problem tkwi w tym ze silnik popracuje dochodząc do temp pracy(wskazówka idealnie na srodku) i po chwili weze sa dosc twarde,a nastepnie zaczyna wyrzucać płyn w zbiorniczku przez korek:( Myslalem ze to wisco,ale dzis zamontowalem nowe i to samo :shock: dodam ze ogrzewanie OK,i dolny wąż ciepły.wskazówka niugdy nie przekroczyła połowy(nawet jak wyrzuca płyn).Jeszcze jedno.Gdy płyn sie podnosi i weże są twarde to gdy popuszczam odpowietrznik to lecipłyn,bez powietrza.Co jest???Z góry dzięki za odp.Pozdrawiam.Dzięki.
Opublikowano

Wyrzucanie wody, objaw uszkodzonej uszczelki pod glowica.

 

Masz maslo na korku od wody, i korku wlewu oleju...? Znika plyn chlodniczy, podnosi sie poziom oleju? Sprawdz to.

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano

Witam.

Wnosząc po tym co opisujesz, to może..... (być wskazówką, ale nie koniecznie). Zobacz na wyrównawczy. Jak w nim zawiesił się zaworek jedonstronny (ten co daje do chłodnicy, a przyjmuje do zbiorniczka), to może być to...(wskazówka) :)

Może też coś byc niefajnego na rotacji płynu chłodniczego. Pomka wody.. Na uszczelkę pod głową...raczej nie stawiam( jeśli nie ma widocznej białej zasłony za autkiem), a tym bardziej jeśli ci nie znika drastycznie płyn z chłodnicy.

Może to co przedstawiłem, to naprowadzi cię na jakieś punkty szukania przyczyny.

Jak jestem w błędzie to mnie poprawcie. :)

Pozdrawiam

Irek

Opublikowano
ystko bajka,Mysle ze jak by była uszczelke to by dmuchałm powietrzem.A tu 0 powietrza w ykładzie.Może to korek???

 

doprawdy uroczo.. To dokladniej opisuj swoj problem, i bedziesz mial dokladna odpowiedz :duh:

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
kolego a masz instalację gazową w aucie bo jak masz to pojedż do gazownikuw i niech sprawdzą czujnikiem gazu czy jest gaz w chlodnicy jak jest to membrana w parowniku do wymiany a najlepiej jak stary parownik to go wymień na nowy
Opublikowano
Miałem u siebie dokładnie to samo. Problem tkwił w zaczopowanym przewodzie wody (w tym co łączy chłodnicę ze zbiorniczkiem wyrównawczym) płyn nie miał jak wracać i go wywalało.
Opublikowano

Może to być korek od chłodnicy - podmień na inny i sprawdz może poprsotu nie trzyma ciśnienia i puszczas na zaworku stąd ten problem.

Podmień korek - pierwsze co bym zrobił.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
ja mialem tak samo po przejechaniu okolo 10 km wywalało mi wode z chłodnicy okazalo się że mam nieszczelny parownik i gaz szedł do układu chłódzenia przewody twardniały i wywalało wodę korkiem od chłodnicy po wymianie parownika wszystko ok godne uwagi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.