Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam taki problem od niedawna mam maly problem z silnikiem a zwlaszcza jak jest mokro lub duza wilgotnosc choc nie tylko w mojej e32 750 robi sie cos takiego ze jak by odcinala pol silnika i niechce sie wogole rozpedzic ani wejsc na obroty zaczyna rzucac silnikiem i nie ma zamiaru jechac czasem do tego stopnia ze potrafi wrzucic nawet getribe program bo skrzynia glupieje i nie wie co zrobic ale jak zgasze i ponownie uruchomie czasem jest odrazu lepiej a czasem nie zauwazylem tez ze jak juz nie wytrzymuje czekania na poboczu i turlam sie jakos to jak wpadlem w dolek to objaw natychmiast znikl i samochod poszedl jak rakieta i bylo dobrze a jak znow zgasilem i odpalilem ponownie to bylo dobrze az do rana jak rano wstalem i padalo i przejechalem z 500m znowu to samo co to moze byc domyslam sie ze jest to cos z elektryka ale od czego zaczac i gdzie najpierw szukac i co moze byc tego przyczyna bo w okresie zimowym raczej bedzie to drazniace a zwlaszca jak bedzie mokro Z Gory dzieki za pomocy POMOCY bo sie nie da jezdzic :mad2:

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Witam.

Posprawdzaj kable wysokiego napięcia czy nie są poluzowane w kopułkach , popsikaj gniazda jakimś dobrym środkiem do elektryki wypierającym wilgoć , to samo na cewkach , zdejmij kopułki i zobacz w jakim stanie jest ich wnętrze , czy niema tam wilgoci zanieczyszczeń i tym podobnych. przemyj wnętrze denaturatem i osusz.

Na świecach posprawdzaj siedzenie kabli WN i popsikaj. Powinno się polepszyć jeśli przyczyną będzie wilgoć.

Dobry elektryk pomierzy Ci oporność kabla wysokiego napięcia - jest na nim napisane ile powinno być i wtedy będziesz wiedział czy kable do wymiany czy nie.

Z jednego z kabli wysokiego napięcia ( nie pamiętam który gar ) odchodzi dodatkowy przewód , poszukaj jego koniec i sprawdz wtyczkę - popsikaj.

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano
Dzieki wielkie zrobie tak jak mowiles a czy sondy i ich podlaczenia pod podwoziem moga miec cos tez z tym wspolnego badz te elektryczne przepustnice lub podpiecia komputerow w skrzynce bo tak jak pisalem objaw jest o tyle dziwny ze sam sie objawia i zaraz nie dlugo w roznych warunkach znika a jest to go tego stopnia uciazliwe ze nie ma wogole zamiaru jechac czasami 60 to max i wogole nie reaguje na gaz a jak wpadnie w dolek lub chwile odczekasz to wraca do normy myslalem tez o swiecach ale jak by byly slabe to tez padly by kolejno a nie wszystkie naraz jak by pol silnika znikalo poradz cos jeszcze a ja dam znac po probach czyszczenia i jakie rezultaty Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

powiem szczerze że nie kładł bym winy na sondy. Niektórzy je wycieli podczas wycinania katów i auta chodzą. Sprawdził bym jeszcze stan filtrów paliwa , może są tak zapchane że pompy nie dają rady , odpowietrzenie baku też jest ważne bo robi się podciśnienie i jak chwilę odczekasz to gdzieś tam zaciągnie trochę powietrza i jedzie normalnie , zdejmij korek od wlewu paliwa i tak pokulaj zobaczysz co będzie się działo . możesz posprawdzać wtyczki na przepustnicach i popsikać je czymś dobrym ale wątpię żeby to było przyczyną.

Zapali i po chwili zgaś auto a następnie odepnij przewody paliwowe. najłatwiej jest to zrobić pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzenia od strony bezpieczników - dwie stalowe rurki przechodzą w gumowe - tam rozepnij powinno być ciśnienie paliwa przy zgaszonym silniku.

Podjedź gdzieś na komputer kosztuje niewiele a powinni zlokalizować usterkę a Ty zaoszczędzisz sobie szukania w ciemno.

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano
Witam dzieki za info juz jestem po wstepnych testach furki wiec tak w jednej z kopulek wypalilo albo gdzies wylecial ten weglik na sprezynce i w miejscu gdzie powinnien byc az wypalilo kopulke a i sam palec wewnatrz tam gdzie on dotyka ma wiele do zyczenia wiec juz jedna z przyczyn jest druga a ma ona zamontowany EGS tzw Euro2 czyli jakies ustrojstwo ktore jeszcze raz oczyszcza i zmniejsza toksycznosc spalin WYmog pzrepisow niemieckich i jest ono przez fachowcow z niemiec wedlug opisu i schematu montazu bo mialem go z dokumentacja autka jak kupowalem w niemczech podpiete do podcisnien przepustnic tam gdzie sa z reguly zaslepione takimi koreczkami u gory wiec jak zdjolem pokrywe plastikowa oslaniajaca listwy wtryskowe byl taki trojnik ktory poloczony byl jedna z druga przepustnica a trzecie wyjscie szlo na taki dodatkowy zaworek podcisnieniowy polaczony wlasnie z EGS i ten trojnik mial pekniecie i ssalo lewe podcisnienie ale glownie mysle ze to winna tej kopulki tak sadze po oczyszceniu samych kopulek juz sie poprawilo ajak zrobie ten trojniczek i wymienie koplulke mysle ze bedzie cacy Wiec jeszce raz dzieki i tak przy okazji gdzie mozna dostac kopulke bo jak wiadomo pasuje tez od zwyklej 3 litrowki i 3,5 litrowki a za nowa chca 205zl troszke duzo moze masz jakas tansza alternatywe Pzdr MIREK

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
Witam ja znalazlem nowe w cenie 200zl za szt potem jakiejs slabszej lub mniej znanej firmy 140za szt a w wawie na szrocie gosc mi sprzedal prawie nowke z tymze uzywane ale jak nowa bo ktos zalozyl i rozbil BMW wiec sie nie na chodzila za 70zl razem z palcem wiec mialem farta dzieki jeszcze raz za pomoc PZdr MIREK i Wesolych Swiat

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.