Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

 

Mam taki problem - w zbiorniczku wyrównawczym zrobiła się "dziurka", wymontowałem zbiorniczek, jeden fachowiec mi to skleił (podobno już takie kleił więc nie powinno być obaw), zamontowałem z powrotem i zaczęły się problemy. Jak się domyślam - problem jest z odpowietrzeniem układu chłodzenia - przejechałem się trochę autem i po prostu słyszałem jak w komorze silnika się coś przelewa... :jawdrop:

 

Próbowałem odpowietrzyć układ wg wskazówek (rozgrzany silnik, odkręcony wlew, odpowietrznik) znalezionych na forum, ale chyba niewiele to dało. W każdym razie do układu dolałem łącznie jakieś 3 litry płynu, ale wcześniej wyciekło go raczej więcej (przy ściąganiu zbiornika)...

Może wiecie jak sobie z tym poradzić? To co zauważyłem, to gorący wąż łączący zbiornik wyrównawczy z silnikiem, poza tym chłodnica raczej zimna, w środku grzeje.

 

 

Dzięki :modlitwa:

Opublikowano

Myślę, że już udało mi się odpowietrzyć :)

Tz. wszystko zachowuje się już chyba normalnie, poziom płynu dochodzi do odpowietrznika. Jedynie co mi się nie podoba, to bardzo gorący wąż łączący silnik ze zbiornikiem, ale może tak ma być (?)

Opublikowano
Chciałbym ponownić swoje pytanie - czy wąż łączący silnik ze zbiornikiem wyrównawczym (chłodnicy) mocno się nagrzewa:?: W moim przypadku nie można go praktycznie dotknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.