Skocz do zawartości

Zbiornik paliwa 525 tds e39 cieknie proszę o radę.


thoomass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Dzis postanowilem zalac swoje bmw do pelna a ze mam ja 3 dni zawsze bylo jakies 10-20l paliwa o dziwo po zalaniu do pelna odjezdzam a tu mi cieknie na droge :( Ropa wyplywa z prawej strony (od wlewu paliwa) wydaje mi sie ze tam gdzie jest laczenie wlewu ze zbirnikiem. Gdy auto stoi rowno nic nie kapie w tej chwili wylecialo ok 20l a strzalka stoi na niecalych 50l. Prosze o rade gdzie szukac defektu zbiornik od spodu nie poobijany ani nie podrapany jedynie zastanawia mnie jak jest laczony wlew paliwa ze zbirnikiem bo gdy jade i paliwo jest w ruchu kapie dosyc mocno :( prosze o jakies sugestie bede bardzo wdzieczny pozdrawiam Tomek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź mocowanie gardzieli przy zbiorniku - jeżeli jest sucha to czytaj dalej... poszedł wężyk zbiorniczka wyrównawczego - on jest powyżej wlewu paliwa ...

- usunięcie tej usterki kosztowało mnie całe ... 3.5 zł - odciąłem przewód pozostawiając kawałek , nałożyłem wężyk igielitowy - pociągnąłem tak jak szedł oryg. przy wejściu do baku znowu odciąłem oryg. i drugi koniec igielitowego na to - dwie opaski i gra - już trzy m-ce śmiga i jest OK ... robiłem to bez demontarzu zbiornika - /jak dostanę weny twórczej to wstawie tam trochę miedzi .... /

Po odcięciu przewodu leciało tym przelewem z baku paliwo - pomogło nałożenie igielitu i podniesienie końca w górę powyżej zbiorniczka przelewu - przykleiłem taśmą do krawędzi klapy bagażnika .

 

 

ten przelewowy w Twoim zbiorniku / tu popatrz :

 

http://www.allegro.pl/item145163805_pompa_paliwa_bak_zbiornik_bmw_e39_touring_2_5_tds.html

 

jest poniżej pompy paliwa i poprowadzony jest w tych klipsach na wysokości połowy zbiornika w kierunku wlewu paliwa a potem do góry - nie sądzę żeby uszkodził się zbirniczek wyrównawczy .

 

wpisz tu : http://www.realoem.com/bmw/select.do

7 ostatnich znaków nadwozia z twojego wozu - wyskoczą Ci wszystkie dane Twojego wozu ,kliknij na BrowseParts odszukaj nr 16 FUEL SUPPLY w lewym oknie zaznaczaj sobie po kolei odnośniki - zobaczysz na schematy jak to wygląda - powodzenia :cool2:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za sugestie ale narazie i tak nie moge pocieszyc sie bmw bo nadal leci ropa. Dzis postanowilem zdjac plastikowe nadkole zeby zobaczyc wlew i co zobaczylem ze cala gardziel ktora idzie od korka jest sucha i cala pomiedzy jest jeszcze gumowa rura ktora laczy rure z wlewu z rura ktora idzie do zbiornika. Powyzej plastikowej rury jest jeszcze ciensza tez gumowa byc moze odpowietrznik ale tez jest sucha, laczenie wlewu ze zbiornikiem tez suche i jestem w kropce. Paliwo wyplywa szczegolnie gdy zapale silnik, jak stoi rowno nie kapie. Paliwo wydostaje sie z z gory zbiornika i skapuje po wewnetrznej stronie tam gdzie jest srebrna aluminiowa blacha (pewnie oslona termiczna). Prosze o rade czy cos moglo sie zapowietrzyc? Spasc jakas rurka? Przeraza mnie wizja wyciagania baku bo trzeba rozlaczyc wydech wal napedowy zdjac oslone termiczna a nie posiadam kanalu :( Juz nawet przychodzi mi do glowy zeby zerknac pod tylne siedzenia moze sa tam jakies "otwory" zabezpieczone czyms zeby miec dostep do zbiornika ale chyba to niemozliwe? Prosze pomozcie. A tak sie cieszylem ze w koncu bede mial wymarzone BMW... Pozdrawiam Tomek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknij pod tylne siedzenia i otwórz klapke (klapki), powinny tam być wężyki, jeden, którym paliwo idzie do silnika a drugi którym, powraca. Jak piszesz że paliwo ucieka przy zapalonym silniku to może jest uszkodzony ten od powrotu, lub się poprostu zsunoł.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zdjalem siedzisko z tylu i odkrecilem metalowe klapki co sie okazalo wszystkie przewody na mniejscu. Ale paliwo wydostaje sie spod metalowego okraglego kolnierza ktory dokreca pompe do uszczelki a wokol uszczelki jest taki bialy plastik ktory na gorze i na dole jest zakonczony malymi prostokoncikami ktore sa poza metalowym kolnierzem i z tego na dole cieknie paliwo pomimo dokrecenie metalowym kolnierzem na maxa. Paliwo nie cieknie odrazu jedynie po jakichs 5 min gdy silnik popracuje zaczyna plynac malym strumieniem i zkapuje na ziemie. W czym moze byc problem w jakims odpowietrzaniu? wszystko na miejscu a paliwo leje sie mocno :( w poniedzialek wyjme caala pompe ale nie wiem juz za co sie brac. Jesli macie jakies doswiadczeni prosze o pomoc. Pozdrawiam Tomek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
Witam, odświeżam temat mam podobny problem. Po zatankowaniu do pełna zauważyłem że przed tylnym kołem od strony wlewu leci paliwo i to dość mocno. Myślałem że przelałem i zleci to co przelałem i będzie ok. Niestety mam mniej niż 50l a paliwo wciąż leci :cry2: :cry2: Zauważyłem jednak że tylko przy włączonym silniku gdy silnik jest zgaszony leci dosłownie prze chwilę i przestaje. Po zapaleniu znów leci. Co może być przyczyną proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżam temat mam podobny problem. Po zatankowaniu do pełna zauważyłem że przed tylnym kołem od strony wlewu leci paliwo i to dość mocno. Myślałem że przelałem i zleci to co przelałem i będzie ok. Niestety mam mniej niż 50l a paliwo wciąż leci :cry2: :cry2: Zauważyłem jednak że tylko przy włączonym silniku gdy silnik jest zgaszony leci dosłownie prze chwilę i przestaje. Po zapaleniu znów leci. Co może być przyczyną proszę o pomoc.

 

:duh: :duh: :duh: To już ciężko podjechać na pierwszy lepszy kanał czy podnośnik i z łaski zajrzeć pod auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odświeżam temat mam podobny problem. Po zatankowaniu do pełna zauważyłem że przed tylnym kołem od strony wlewu leci paliwo i to dość mocno. Myślałem że przelałem i zleci to co przelałem i będzie ok. Niestety mam mniej niż 50l a paliwo wciąż leci :cry2: :cry2: Zauważyłem jednak że tylko przy włączonym silniku gdy silnik jest zgaszony leci dosłownie prze chwilę i przestaje. Po zapaleniu znów leci. Co może być przyczyną proszę o pomoc.

 

:duh: :duh: :duh: To już ciężko podjechać na pierwszy lepszy kanał czy podnośnik i z łaski zajrzeć pod auto ?

 

Z łaski Mojej już byłem ale nic nie widać paliwo leciało z góry zbiornika. Problem był w pokrywce od pompy paliwa ktoś przy tym majstrował i wywiercił dziurkę na środku żeby wpuścić kabel i jakość tego była mizerna zaklejenie klejem pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.