Skocz do zawartości

Zbiornik paliwa 525 tds e39 cieknie proszę o radę.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie. Dzis postanowilem zalac swoje bmw do pelna a ze mam ja 3 dni zawsze bylo jakies 10-20l paliwa o dziwo po zalaniu do pelna odjezdzam a tu mi cieknie na droge :( Ropa wyplywa z prawej strony (od wlewu paliwa) wydaje mi sie ze tam gdzie jest laczenie wlewu ze zbirnikiem. Gdy auto stoi rowno nic nie kapie w tej chwili wylecialo ok 20l a strzalka stoi na niecalych 50l. Prosze o rade gdzie szukac defektu zbiornik od spodu nie poobijany ani nie podrapany jedynie zastanawia mnie jak jest laczony wlew paliwa ze zbirnikiem bo gdy jade i paliwo jest w ruchu kapie dosyc mocno :( prosze o jakies sugestie bede bardzo wdzieczny pozdrawiam Tomek.
Opublikowano

sprawdź mocowanie gardzieli przy zbiorniku - jeżeli jest sucha to czytaj dalej... poszedł wężyk zbiorniczka wyrównawczego - on jest powyżej wlewu paliwa ...

- usunięcie tej usterki kosztowało mnie całe ... 3.5 zł - odciąłem przewód pozostawiając kawałek , nałożyłem wężyk igielitowy - pociągnąłem tak jak szedł oryg. przy wejściu do baku znowu odciąłem oryg. i drugi koniec igielitowego na to - dwie opaski i gra - już trzy m-ce śmiga i jest OK ... robiłem to bez demontarzu zbiornika - /jak dostanę weny twórczej to wstawie tam trochę miedzi .... /

Po odcięciu przewodu leciało tym przelewem z baku paliwo - pomogło nałożenie igielitu i podniesienie końca w górę powyżej zbiorniczka przelewu - przykleiłem taśmą do krawędzi klapy bagażnika .

 

 

ten przelewowy w Twoim zbiorniku / tu popatrz :

 

http://www.allegro.pl/item145163805_pompa_paliwa_bak_zbiornik_bmw_e39_touring_2_5_tds.html

 

jest poniżej pompy paliwa i poprowadzony jest w tych klipsach na wysokości połowy zbiornika w kierunku wlewu paliwa a potem do góry - nie sądzę żeby uszkodził się zbirniczek wyrównawczy .

 

wpisz tu : http://www.realoem.com/bmw/select.do

7 ostatnich znaków nadwozia z twojego wozu - wyskoczą Ci wszystkie dane Twojego wozu ,kliknij na BrowseParts odszukaj nr 16 FUEL SUPPLY w lewym oknie zaznaczaj sobie po kolei odnośniki - zobaczysz na schematy jak to wygląda - powodzenia :cool2:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Bardzo dziekuje za sugestie ale narazie i tak nie moge pocieszyc sie bmw bo nadal leci ropa. Dzis postanowilem zdjac plastikowe nadkole zeby zobaczyc wlew i co zobaczylem ze cala gardziel ktora idzie od korka jest sucha i cala pomiedzy jest jeszcze gumowa rura ktora laczy rure z wlewu z rura ktora idzie do zbiornika. Powyzej plastikowej rury jest jeszcze ciensza tez gumowa byc moze odpowietrznik ale tez jest sucha, laczenie wlewu ze zbiornikiem tez suche i jestem w kropce. Paliwo wyplywa szczegolnie gdy zapale silnik, jak stoi rowno nie kapie. Paliwo wydostaje sie z z gory zbiornika i skapuje po wewnetrznej stronie tam gdzie jest srebrna aluminiowa blacha (pewnie oslona termiczna). Prosze o rade czy cos moglo sie zapowietrzyc? Spasc jakas rurka? Przeraza mnie wizja wyciagania baku bo trzeba rozlaczyc wydech wal napedowy zdjac oslone termiczna a nie posiadam kanalu :( Juz nawet przychodzi mi do glowy zeby zerknac pod tylne siedzenia moze sa tam jakies "otwory" zabezpieczone czyms zeby miec dostep do zbiornika ale chyba to niemozliwe? Prosze pomozcie. A tak sie cieszylem ze w koncu bede mial wymarzone BMW... Pozdrawiam Tomek.
Opublikowano
Zerknij pod tylne siedzenia i otwórz klapke (klapki), powinny tam być wężyki, jeden, którym paliwo idzie do silnika a drugi którym, powraca. Jak piszesz że paliwo ucieka przy zapalonym silniku to może jest uszkodzony ten od powrotu, lub się poprostu zsunoł.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
Dzis zdjalem siedzisko z tylu i odkrecilem metalowe klapki co sie okazalo wszystkie przewody na mniejscu. Ale paliwo wydostaje sie spod metalowego okraglego kolnierza ktory dokreca pompe do uszczelki a wokol uszczelki jest taki bialy plastik ktory na gorze i na dole jest zakonczony malymi prostokoncikami ktore sa poza metalowym kolnierzem i z tego na dole cieknie paliwo pomimo dokrecenie metalowym kolnierzem na maxa. Paliwo nie cieknie odrazu jedynie po jakichs 5 min gdy silnik popracuje zaczyna plynac malym strumieniem i zkapuje na ziemie. W czym moze byc problem w jakims odpowietrzaniu? wszystko na miejscu a paliwo leje sie mocno :( w poniedzialek wyjme caala pompe ale nie wiem juz za co sie brac. Jesli macie jakies doswiadczeni prosze o pomoc. Pozdrawiam Tomek.
  • 8 lat później...
Opublikowano
Witam, odświeżam temat mam podobny problem. Po zatankowaniu do pełna zauważyłem że przed tylnym kołem od strony wlewu leci paliwo i to dość mocno. Myślałem że przelałem i zleci to co przelałem i będzie ok. Niestety mam mniej niż 50l a paliwo wciąż leci :cry2: :cry2: Zauważyłem jednak że tylko przy włączonym silniku gdy silnik jest zgaszony leci dosłownie prze chwilę i przestaje. Po zapaleniu znów leci. Co może być przyczyną proszę o pomoc.
Opublikowano
Witam, odświeżam temat mam podobny problem. Po zatankowaniu do pełna zauważyłem że przed tylnym kołem od strony wlewu leci paliwo i to dość mocno. Myślałem że przelałem i zleci to co przelałem i będzie ok. Niestety mam mniej niż 50l a paliwo wciąż leci :cry2: :cry2: Zauważyłem jednak że tylko przy włączonym silniku gdy silnik jest zgaszony leci dosłownie prze chwilę i przestaje. Po zapaleniu znów leci. Co może być przyczyną proszę o pomoc.

 

:duh: :duh: :duh: To już ciężko podjechać na pierwszy lepszy kanał czy podnośnik i z łaski zajrzeć pod auto ?

Opublikowano
Witam, odświeżam temat mam podobny problem. Po zatankowaniu do pełna zauważyłem że przed tylnym kołem od strony wlewu leci paliwo i to dość mocno. Myślałem że przelałem i zleci to co przelałem i będzie ok. Niestety mam mniej niż 50l a paliwo wciąż leci :cry2: :cry2: Zauważyłem jednak że tylko przy włączonym silniku gdy silnik jest zgaszony leci dosłownie prze chwilę i przestaje. Po zapaleniu znów leci. Co może być przyczyną proszę o pomoc.

 

:duh: :duh: :duh: To już ciężko podjechać na pierwszy lepszy kanał czy podnośnik i z łaski zajrzeć pod auto ?

 

Z łaski Mojej już byłem ale nic nie widać paliwo leciało z góry zbiornika. Problem był w pokrywce od pompy paliwa ktoś przy tym majstrował i wywiercił dziurkę na środku żeby wpuścić kabel i jakość tego była mizerna zaklejenie klejem pomogło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.