Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim mam maly dylemat a mianowice zamiezam kupic se bmw e39 i zmienic wszystkie glosniki i radio . Obecnie mieszkam w New York i mam okazjie za przyzwoita cene zakupic wszystko co mi jest potrzebne tylko nie wiem dokladnie co ???Chcialbym zakupic tez jakis Subufer ktory bedzie posiadal w sobie wzmacniacz , nie che az tak bawic sie w te zmacniacze , filtry i tak dalem . Wystarcza mi tylko zmiana radjia glosnikow i jakis bass .

prosil bym aby ktos mi powiedzial jakie glosniki a mianowicie rozmiary ich potrzebuje do drzwi i stylu na pulce??? Wiem ze w drzwi ida 13cm czyli potrzebuje 5.25" incza i nie wiem jakiej glebokosci maja byc? , nie wiem czy lepiej kupic jedno czy moze dwu drozne ?? moze cos takiego http://www.etronics.com/planding.asp?dp=F2C20262E662425363D363D3B357E3736373D3233303&stk_code=alpsps13c2&svbname=425

 

Z tylu to juz wogle nie wiem jaki rozmiar potrzebyje i jakiego rodzaju srednio tonowe ??? W bagazniku jak mowilem chcialbym wzucic jakis niewielki basior.

 

A co do rodzaju radia to juz chyba tylko kwestja gustu , bo wiekszosc radji sa niezle ty , moja propozycja na radji to cos takiego http://www.circuitcity.com/ssm/JVC-Mobile-Multimedia-DVD-CD-Receiver-KDAVX1/sem/rpsm/oid/130532/catOid/-13089/rpem/ccd/productDetail.do

Za wszystkie rady i wskazowki co i jak zrobic z gory dziekuje .

Opublikowano

Co do sub'a to mozna go zamontowac na kilka roznych sposobow nie tracac powierzchni bagażnika - mozna np. wykorzystac jeden z boków np. ten po lewej stronie. Demontuje sie oryginalna "szafeczke" i tworzy zabudowe w tym miejscu. Druga opcje jaka kiedys widzialem to montaz sub'a na kole zapasowym (kolo pozostaje na swoim miejscu !).

 

E39 to duzy samochod, w dodatku sedan posiada duzo "blachy" odgradzajacej przestrzen pasazerska od bagazowej. Nalezy uzyc sporej mocy glosnika >200-250 W. W celu uzyskania efektu "cisnienia" w kabinie stosuje sie rowniez montaz dystansow na oparciu tylnej kanapy (okolo 1 cm), tak aby cisnienie przenosilo sie do wnetrza. Oczywiscie "dudnienie" uzyskamy nawet bez tego zabiegu w zwiazku ze specyfika przenoszenia sie niskich tonow. Druga opcja jest montaz sub'a w "podlokietniku" zamiast ski-bag'u (niestety nie jest to mozliwe w autach bez takiej opcji):

 

http://img109.imageshack.us/img109/999/p1030688rn9.th.jpg

 

Ja sam bym nie potrafil tego wszystkiego "zbudowac" i nie bardzo mialbym na to nawet czas dlatego tez zlecilem to profesjonalnemy zakladowi CarAudio:

 

http://img76.imageshack.us/img76/6457/kopiap1030678qq6.th.jpg

 

http://img247.imageshack.us/img247/4210/kopiap1030681bm2.th.jpg

 

http://img76.imageshack.us/img76/9872/kopiap1030683wz7.th.jpg

 

Ale jak ktos ma czas i lubi sobie pomajsterkowac napewno sobie poradzi...

 

Pzdr,

Artur
Opublikowano
A Z TYLU ???? jaki rozmiar?? ????? Czy na przod kupic jedno drozne , dwu drozne czy nisko tonowe czy srednio tonowe ?? i tak samo z tylu???? jaki rodzaj gdzie wstawic???
Opublikowano
rozumiem o co ci chodzi a;e ja nie chce az tak zmieniac naglosnienia, pewnie zebym mogl lepiej zrobic glosniki z przodu to muszial bym duzo przerabiav , a ja chce tylko powymieniac glosniki , radjio jakis bass i bedzie dla mnie gitas, a wiec pozostane przy 13 z przodu tylko nie wiem jaki rozmiar idzie do tylu ??? jesli ktos wie to prosze o informacjie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.