Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, panowie mam problem bo zmieniałem silnik z f30 318d 143km z 2014 na 2015r 184km n47d20c, i mam problem z turbina , bo chce włożyć że swojego silnika (143km) ponieważ ta z 184 jest w słabym stanie, i mam problem z nastawnikiem a mianowicie ta moja turbina z 143km na wtyczkę 4pin, a ta która była z silnikiem 184km ma 5 pinów, silnik przekładam kompletny co za tym idzie wiązkę będę wkładał z 184 więc wiązka jest również 5 pin, gdzieś wyczytałem o zmianie wtyczki, ma ktoś jakieś konkrety na ten temat? Z góry dzięki 

IMG_20250609_144541.jpg

IMG_20250609_144529.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czesc 

5 pinow ma ale uzyte sa 4ry w tym nastawniku. Sprawdz obecna wiazke ile ma kabli. Jestes pewien ze chcesz wstawic INI zamiast Mitsi? Roznica jest dosc spora w mocy. 

Opublikowano (edytowane)

 Wiązka ma 5 pin również, no ogólnie kupiłem auto z 318d z padniętym silnikiem, trafił się 184km kompletny z wiązka miał być igła, turbo okazało się w bardzo słabym stanie, około 6mm luzu wzdłużnego, a moja z 318d jest bez luzu, a jak to się ma do sterownika ecu , gdybym postanowił zostawić mitsi? bo z tego co patrzyłem to kable idą całkiem w inne piny w ecu, trzeba to potem przeprogramowywać?. 

Z tego co na ta chwile wymyśliłem to ze musze przełożyć swoja wiązkę z 318d, co by była odpowiednia wtyczka do turbo na 4 pin, no chyba ze jest jakiś inny patent?

 

Do nastawnika w 143 ida 4 piny biały, siwy, bialo-czerwony(z tego co pamietam) i chyba czerwono pomaranczowy

A do nastawnika 184 idzie 5 pinów, każdy innego koloru, już dziś nie pamiętam jakie

Edytowane przez Luksus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jesli jest tak jak piszesz, a wyglada ze ma to sens, to robi sie jasniej i nic z tego nie bedzie, tzn, nie mozna do obecnego sterownika 143, zastosowac turbo mitsi, te 5 kabli (patrzac na wykresy to bialy, bialo/czarny, brazowo/zielony, szaro/bialy oraz niebiesko/czarny) zmienia postac rzeczy, one ida prosto do sterownika a w 184, 2 kabelki ida do sterownika, 1 na mase oraz 1 ma osobne zasilanie po bezpieczniku wiec doopa, ster jest inny i nic tu juz nie zagra. Moge sie mylic ale tak to wyglada... 

Edytowane przez kkx5
Opublikowano

Tzn tak, w 143 4pin - 2 do sterownika oraz 2 do innej wtyczki z tego co pamiętam do zielonej obok wtyczki przy ECU, a w 184 z tego co patrzyłem na szybko to chyba wszystkie idą do ECU, chyba nie będę kombinował, bo gdybym nawet zregenerował te turbo z 184 to już koszty znowu, potem się okaże że ECU, fem nie pasuje  i się nazbiera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.