Skocz do zawartości

Falowanie obrotów 1,8is tego jeszcze nie było!!! Czytać opis


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Jak w temacie.

Może ktoś miał juz taki przypadek i pomoże mi!!!!!!!!!!!!!!

 

A więc opisuje co mi sie dzieje przy mojej BAWARCE!!!

 

Jak rano samochód stoi na dworzu i go odpalę na benzynie to chodzi tak jakby na 3 gary. Jak dodam gazu tak na 2 tys obrotów to juz chodzi równo. I z rury wydechowej czuć benzynę. Oczywiście jak puszczę nogę z gazu to faluje na obrotah i chodzi tak jakby na 3 cylindry. (na wyzszych obrotach jest OK).

Jeżeli juz sie rozgrzeje to hodzi juz na wszystkie cylindry (tak mi sie wydaje) ale faluje na obrotach tak od 600 do 1000 obrotów. To wszystko mi sie dzieje na benzynie ale na gazie jest tak samo( mam załozony gaz nie sekwencję). O jeszcze wazna informaja że jak jest zimny i pzrełącze go na gaz to chodzi na 3 cylindry ale również faluje.

Mi sie wydaję że to nie sonda bo na gazie sonda nie działa a tez faluje.

Dolot powietrza mam szczelny mam czyszczony przepływomierz, przepustnicę, silnik krokowy.

Także nie wiem co jest????? :worried:

Moze jest jakis czujnik który za to odpowiada????

A jeszcze jedno. jak jade tak ostro tzn przeciągam ja do 6 tys to po takiej jezdzie jak staje na światłach to silnik tak faluje że aż coś od 400 do 1200 obrotów zarówno na benzynie jak i gazie. jak jade normalnie i biegi zmieniam tak przy 3 tys to faluje ale mniej tak od 500 do 800 obr.

Co to może być za ustrojstwo???

Czy ktoś mi pomoże???

Może ktos miał taki przypadek???

 

Bmw mam z 1993 roku e36 1,8 is m43.

 

Proszę o POMOC!!! :( :( :( :( :(

Opublikowano

Cześć kolego,

 

Mnie tez to spotkało.

Musisz wymienic świece a przedewszystkim to cewki. Ja tez tak miałem. Od miesiaca kiedy wymieniłem cewki i swiece jest wszystko ok.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

pewna niescislosc: skoro masz m43 to nie masz is i odwrotnie...:) is jest oznaczony jako m42 i ma moc odpowiednio 136km w e30 i 140km w e36....chyba ze masz klape od isa:)

na moj gust zajmij sie zaplonem czyli wywal swiece i kable ew. podlacz pod kompa i bedziesz wiedzial co gdzie piszczy........ pozdro

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano

a mi się wydaje że w pierwszej kolejnosci to wina sondy która,wbrew twoim przekonaniom,pracuje i ma duże znaczenie na LPG,

po drugie może też być źle działający czujnik temperatury silnika (nie myl z tym który odpowiada za pokazywanie temp. na zegarach,bo to całkiem inny),

może też jest coś nie tak z czujnikiem otwarcia przepustnicy (TPS) i pokazuje komputerowi że np.przepustnica jest otwarta a tak naprawdę jest zamknięta i jeż jest inny skład mieszanki,

 

przyczyn jest wiele ale ja bym sprawdzał właśnie w takiej kolejności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.