Skocz do zawartości

m50b25 - problem przy zmianie biegow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogolnie wszystko wyglada normalnie przy spokojnej jezdzie. Pojawia sie lekki problem gdy chce lekko przegonic swoj bolid. Wyglada to tak : 1-ka do 6000rpm, zmiana na 2-ke i do 6000rpm, 3-ka i do 6000rpm itd... No i jak nakrecanie na 1-ce do 6000rpm bezproblemowe tak po zmianie biegow czy z 1 na 2 czy 2 na 3 czy z 3 na 4 (zmieniajac bieg przy 6000rpm) pojawia sie efekt lekkiego przymulenia auta na ok. 1 sek ... czuc definitywnie jakby sie zalewal albo nie dostawal paliwa .... Jest to krotki moment ale bardzo irytujace. Dodam ze auto nie bierze oleju, nie kopci, na wolnych wkreca sie bez problemowo.

 

Silnik m50b25 - 2,5l 24V, e34 10/1991.

 

I tu pojawia sie problem bo na podstawie moich doswiadczen pod lupe trzeba wziasc :

- przepływomierz ( moze wymaga czyszczenia ? lub wymiany)

- sonde

- pompe paliwa

- filtr paliwa

- cewki ( to raczej nie ale moze tez sie okazac )

 

Dodam ze filtr paliwa nie był zmieniany po zakupie auta - mam je ok. miesiaca. Filtr powietrza zmieniony na nowke - jakis tydzien temu. Olej zmieniony 600km temu. Na komputerze zadnych bledow ... Moze trzeba ja pod kompa podlaczyc i bledy sprawdzic ???

Opublikowano
Jakby sprzeglo za pozno lapalo to by bylo szarpniecie a nie ma ... Dodam ze czesto nei tylko przy zmianei biegow ale przy jezdzie np. 2500 obrotow i dodaniu gazu tez lekko sie muli ... wtf ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.