Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam posiadam jak wyżej wspomnianą piątkę 535d problemem jest to że auto ewidentnie nie trzyma serii, nowe podciśnienia brak żadnych błędów poza czujnikiem oleju. 0-100 jest jako tako na poziomie 7,5 sekundy katalog podaje 6,5 co prawda mam felgi 20 cali ale nie wydaje mi się że zrobiłoby to aż taką różnice największym problemem jest to że auto nie ma siły przyspieszać już w okolicach 180kmh zaczyna ją zwyczajnie mulić i czuć że nie chce za bardzo dalej jechać 210/220 jest już jej bardzo ciężko można powiedzieć że na tych prędkościach się zatrzymuje według inpy turbina pompuje prawidłowo nie spada ciśnienie jest praktycznie idealne jak komputer chce powietrze tak samo map sensor wyczyściłem bo był zabity nagarem z kolektora ssącego myślę czy nie wymienić uszczelek na wspomnianym właśnie kolektorze jakieś pomysły z waszej strony bo ręce mi już opadają z grubsza szukając nie szczelności niczego nie znalazłem nie ma żadnego charakterystycznego dźwięku ogólnie auto jest elastyczne i przy wciskaniu pół gazu i tak dalej przyespiesza myślę że tak jak powinna problem się zaczyna właśnie przy „butowaniu”

Edytowane przez Azen
Opublikowano

 Sprawdź    temperaturę  na intercooleże 

Powyżej 70" C ogranicza moc   .

Tak właśnie się to objawia    auto puchnie  przy bucie i dużych  prędkościach .

Ogulnie seryjny iccek to porażka   ,każdy to wie    a co dopiero w 535d . 

Pewnie twój   jest  zawalony nagarem  błotem liśćmi  , i ogulnie  się utlenił przez te lata 

Opublikowano
2 godziny temu, aramiel123 napisał(a):

 Sprawdź    temperaturę  na intercooleże 

Powyżej 70" C ogranicza moc   .

Tak właśnie się to objawia    auto puchnie  przy bucie i dużych  prędkościach .

Ogulnie seryjny iccek to porażka   ,każdy to wie    a co dopiero w 535d . 

Pewnie twój   jest  zawalony nagarem  błotem liśćmi  , i ogulnie  się utlenił przez te lata 

Wiesz co z czego co widziałem w ic jest trochę oleju więc rzeczywiście mozesz mieć racje wypadałoby go dobrze umyć i sprawdzić wtedy 

Opublikowano (edytowane)

Mycie moze nic nie dać  jak  lamelki    aluminiowe  się utleniły  i już nie ma przepływu powietrza przez  iccka

 Zobacz  jaką  temperature   osioga  powietrze doładowuje  

W e61 530   miałem tak  zgnitego  ze  na   autostradzie  nie chciała  osiągnąć 200   a temperatura 90"C   bez klimy  z klima   gdy wymuszała  obiego powietrza przez chlodnice   obnizala sie do 80"C

  635d po zmiane  iccka  temperatura nie  przekroczyła mi  35"C

 

Edytowane przez aramiel123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.