Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! Mam osattnio problem z moim szalonym N20 😉 Problem polega na tym , że auto nie ciągnie z dolnych obrotów. Przy normalnej jeździe na Comfort, gdy auto zmienia bieg na wyższy, trzeba dołożyć gazu żeby wskoczył na minimum 2000 i zredukował,by jechał normalnie, ale do czasu zmiany biegu na wyższy - wtedy od nowa. Gdy jeżdżę na Sport, tego problemu nie ma, ponieważ auto nie schodzi na niskie obroty. Najbardziej wyczuwalne przy spokojnej jeździe na mniejszych prędkościach.

Z dodatkowych objawów jakby klepanie wtrysków na wyższych obrotach ( podczas przyspieszania ostrego, na zimnym szczególnie mocno, na ciepłym się uspokaja troszkę, ale słychać. ) Podczas zimnych poranków, auto po odpaleniu jeździ tragicznie dopóki się nie nagrzeje, brzęczy przy przyspieszaniu. Spalanie w okolicach 15l przy normalnej jeździe - komputer pokazuje 12l, ale widzę, że pije więcej 😉 Moc przy ostrym przyspieszaniu ok, ciągnie do końca, dobrze się zbiera, no jedynie te dziwne dźwięki przy tym. 

Wtryski wymieniałem rok temu na Boscha, więc wątpie czy to znów one, ale nigdy nic nie wiadomo. Jak sądzicie? Od czego zacząć zabawę w poszukiwania? Może ktoś miał podobny problem? 

Pozdro!

Edytowane przez Emero95
Opublikowano

Grneralnie automat ma tendencję do utrzymywania niskich obrotów w trybie komfort. Mnie też to drażni. Natomiast jeśli dajesz buta z niskich obrotów to pojawia się spalanie stukowe co jest normalne (zbyt wysoki bieg/za niskie obroty). Nie wpływa to dobrze na układ korbowo tłokowy. W trybie sport utrzymuje wyższe obroty na biegach i takiego efektu nie ma. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.