Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2A26 wywala podczas jazdy w trybie uwarstwionym.Jak mi wiadomo w normalnym trybie Lambda =1 ten błąd jest nieaktywny.

Po pojawieniu się tego błędu silnik już nie przełącza się na tryb uwarstwiony .Po sprawdzeniu Bimmer tool-em podczas pracy z normalną nieszanką Lamboda=1 odczyt napięcia Lambda1 (za kat)  OKOŁO 0,7v do 0.8V a w trybie uwarstwionym 0V,stąd moje podejrzenie ,że katalizator nie pracuje.

Pytanie czy to dobra diagnoza czy też może jest coś jeszcze co mógłbym sprawdzić przed wymianą kata?

Ostatnie pytanie jaki zamiennik kata proponujecie bo orginał w serwisie to 8k czyli pół samochodu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tragiczna diagnoza :-).. a ile ma mieć za katem w uwarstwionym?.. właśnie tyle to poprawna wartość

 

 

Zapraszam do mnie.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz kdcan? Jak tak to podbij na priv

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Dobry wieczór,

nie mam kdcan-a ale mogę go mieć za tydzień jak wrócę z delegacji.

Czy jeszcze coś powinienem mieć zainstalowane na PC do diagnozy?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inpa I anydesk do zdalnego dostępu 

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Śląsk

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.