Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy mógł by mi ktoś doradzić mam kłopot z silnikiem 

mianowicie jak jest zimny po odpaleniu lekko poszarpuje 

ale w miarę wzrostu temperatury pracuje gorzej faluje na obrotach a jak już jest całkiem gorący nie odpala wogule muszę poczekać 20 min wtedy odpali a tak kręci i nic 

 

zrobiłem diagnostykę miałem misfire na 3 cylindrze wymieniłem wszystkie świece i cewkę od 3 cyl błąd nie powraca 

Szczelność sprawdzona dymiarka nie widać wycieków 

 

 

ale cały czas kuleje i nie odpala jak jest gorący 

pozostal błąd 30ea denox calalic converter sulfurized 

2a2b mixture control 

 

Jakiesz porady co by mogło to powodować może ktoś mial podobny problem 

 

dziękuje za pomoc 

pozdrwaiam 

Opublikowano
27 minut temu, Pawel1801 napisał(a):

Witam czy mógł by mi ktoś doradzić mam kłopot z silnikiem 

mianowicie jak jest zimny po odpaleniu lekko poszarpuje 

ale w miarę wzrostu temperatury pracuje gorzej faluje na obrotach a jak już jest całkiem gorący nie odpala wogule muszę poczekać 20 min wtedy odpali a tak kręci i nic 

 

zrobiłem diagnostykę miałem misfire na 3 cylindrze wymieniłem wszystkie świece i cewkę od 3 cyl błąd nie powraca 

Szczelność sprawdzona dymiarka nie widać wycieków 

 

 

ale cały czas kuleje i nie odpala jak jest gorący 

pozostal błąd 30ea denox calalic converter sulfurized 

2a2b mixture control 

 

Jakiesz porady co by mogło to powodować może ktoś mial podobny problem 

 

dziękuje za pomoc 

pozdrwaiam 

Musisz zrobić diagnostykę z użyciem INPA. Z tego co piszesz, wygląda ze nie masz niezbędnej wiedzy do tego. Skontaktuj się z kolegą Łukaszewskim na tym forum - pomoże Ci. Zaczniecie pewnie od wypalenia katalizatora NOx. Jak będziesz miał szczęście to może wystarczyć do zrobienia zdalnej diagnostyki.

Opublikowano
40 minut temu, VagaBim napisał(a):

Musisz zrobić diagnostykę z użyciem INPA. Z tego co piszesz, wygląda ze nie masz niezbędnej wiedzy do tego. Skontaktuj się z kolegą Łukaszewskim na tym forum - pomoże Ci. Zaczniecie pewnie od wypalenia katalizatora NOx. Jak będziesz miał szczęście to może wystarczyć do zrobienia zdalnej diagnostyki.

40 minut temu, VagaBim napisał(a):

Musisz zrobić diagnostykę z użyciem INPA. Z tego co piszesz, wygląda ze nie masz niezbędnej wiedzy do tego. Skontaktuj się z kolegą Łukaszewskim na tym forum - pomoże Ci. Zaczniecie pewnie od wypalenia katalizatora NOx. Jak będziesz miał szczęście to może wystarczyć do zrobienia zdalnej diagnostyki.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.