Skocz do zawartości

E9x Szarpie (kangurt) przy zmianie biegów i gwałtownym przyśpieszaniu z niskich obrotów (log)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim bmw e91 2010r 318d silnik n47. Tak jak w temacie przy gwałtownym dodaniu gazu samochodem szarpie / buja. Wymieniem już zerwaną poduszke dyfra z tyłu, poduszki skrzyni, poduszki skrzyni, poduszki silnika wyglądają jeszcze w miare ok. Dodatkowo czasami mam też problem z wbiciem 1 biegu lub wstecznego. 

Zrobiłem logi programem testo w których widać ten moment szarpania. Tutaj są przedstawione dwie takie sytuacje.

image.thumb.png.f1d3ec352f98d4405121fbfe86fa6138.png

czerwony - potencjometr gazu gdzie dodawałem gazu i te przerwy to nie jest moja wina

ciemno-niebieski - obroty

żółty - wartości przepływki

Drugi wykres z ciśnieniem na szynie common rail

image.thumb.png.46340ef1963b2771bde0ae84fee4f90a.png

różowy - rzczywiste ciśnienie

jasno-niebieski - zadanie ciśnienie

Dziś wypiąłem jeszcze czujnik sprzęgła i samochód całkowicie inaczej reagował na gaz tzn dużo lepiej ale szarpanie pozostało. Wymienie ten czujnik i zobacze jak będzie na nowym

Prośba o pomoc w diagnostyce co może być powodem takiego szarpania? 

image.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.