Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem na etapie zakupu BMW M8 i podobno sa roznice w zawieszeniu miedzy M8 a M8 Competition. Mialem okazje pojezdzic M8 i w trybie komfort bylo bardzo fajnie, bede w sobote mial okazje pojezdzic M8 Competition ale nie wiem czy na krotkim tescie bede w stanie odczuc roznice bo przeciez bedzie inna droga, inny asfalt itd. 

Zalezy mi najbardziej na trybie komfort, czy obie M8 sa tak samo wygodne w trybie komfort czy jednak Competition jest twardsza. Auta potrzebuje na dluzsze wyjazdy / przejazdy autostradowe itd 

Klopot w tym ze nie mam za wiele czasu 🙂 W sobote bede musial zdecydowac czy M8 Competition czy normalna 😞

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Competition ma twardsze zawieszenie, grubsze stabilizatory, obydwa auta mają adaptacyjną zawiechę, ale w comp. jest to bardziej zestrojone dodatkowo. W trasie nie ma to znaczenia.

Jak szukasz komfortu to kup 850i, to będzie GT. M8 to taczka. Jaki rabat dostałeś?

  • Lubię to 1
Opublikowano
22 minuty temu, Ponta napisał(a):

Competition ma twardsze zawieszenie, grubsze stabilizatory, obydwa auta mają adaptacyjną zawiechę, ale w comp. jest to bardziej zestrojone dodatkowo. W trasie nie ma to znaczenia.

Jak szukasz komfortu to kup 850i, to będzie GT. M8 to taczka. Jaki rabat dostałeś?

dzieki za info, 850i to nie M8 🙂 auto tez bedzie jako demo dla firmy. Mysle czy nowa czy cos z uzywek fajnych bo sa dobre ceny ale nowa to w gartisie mozna dostac max gwarancje i max serwis wiec pare lat spokoju. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.