Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam;) Może EKG mi pomoże rozwiązać tą zagadkę lub jakiś znawca BMW;) E87 silnik N43 B20 Rok 2011;) sonda podwójna przed katem bo jest jako jedna ale pokazuje te same dwa wykresy w lini ciągłej o wartości 2V na biegu jałowym i nawet przy podnoszeniu obrotów wolnym ciągiem prawie nie reaguje dopiero po odjęciu nogi z gazu wskakuje nawet do 3V zaczyna opadać w dół i na nowo wchodzi na 2V;) natomiast za katalizatorem trzyma wykres stały i wskazuje 0.8-0.9 i też opada i wraca przy dodawaniu obrotów na tą samą wartość, prawdo podobnie katalizator jeszcze dobrze wypala resztki tlenu itp;) pojazd oprócz tego wybija trzy błędy które zawsze powracają mimo ich wcześniejszym wykasowaniu po przejechaniu ok. 100 km z prędkością powyżej 110km/h;) kody błędów do tyczą czujnika NOX ( 30DA-2AF2-2AF4)mimo tych błędów nie mam żadnego komunikatu na pulpicie czyli zegarach w środku pojazdu typu check engine;) BMW spala więcej benzyny ok.13 litrów benzyny w cyklu miesięcznym;) może już komuś taki przypadek się zdarzył bo jest popularny w tej marce czy BMW i pomoże mnie naprawić na jakiś trop;) Pozdrawiam 👋

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 6.10.2024 o 16:50, Pawlecki napisał(a):

Witam;) Może EKG mi pomoże rozwiązać tą zagadkę lub jakiś znawca BMW;) E87 silnik N43 B20 Rok 2011;) sonda podwójna przed katem bo jest jako jedna ale pokazuje te same dwa wykresy w lini ciągłej o wartości 2V na biegu jałowym i nawet przy podnoszeniu obrotów wolnym ciągiem prawie nie reaguje dopiero po odjęciu nogi z gazu wskakuje nawet do 3V zaczyna opadać w dół i na nowo wchodzi na 2V;) natomiast za katalizatorem trzyma wykres stały i wskazuje 0.8-0.9 i też opada i wraca przy dodawaniu obrotów na tą samą wartość, prawdo podobnie katalizator jeszcze dobrze wypala resztki tlenu itp;) pojazd oprócz tego wybija trzy błędy które zawsze powracają mimo ich wcześniejszym wykasowaniu po przejechaniu ok. 100 km z prędkością powyżej 110km/h;) kody błędów do tyczą czujnika NOX ( 30DA-2AF2-2AF4)mimo tych błędów nie mam żadnego komunikatu na pulpicie czyli zegarach w środku pojazdu typu check engine;) BMW spala więcej benzyny ok.13 litrów benzyny w cyklu miesięcznym;) może już komuś taki przypadek się zdarzył bo jest popularny w tej marce czy BMW i pomoże mnie naprawić na jakiś trop;) Pozdrawiam 👋

 

Opublikowano

 

10 minut temu, VagaBim napisał(a):

 

Masz problem z czujnikiem NOX. Wysokie spalanie wskazuje że prawdopodobnie silnik nie pracuje w trybie podstawowym dla tego silnika - uwarstwionym. Jeśli tak jest - masz rozjechane adaptacje i będzie coraz gorzej. Powinieneś zdiagnozować ten silnik za pomocą INPA. Jeśli nie chcesz sam walczyć - skontaktuj się na tym forum z kolegą Łukaszewskim. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.