quain24 Opublikowano 5 Października 2024 Opublikowano 5 Października 2024 Cześć! Od kilku dni przestał mi działać lokalizator pojazdu w apce BMW. Próbowałem postąpić zgodnie z zaleceniem aplikacji - zaznaczyć opcję w samochodzie - vechicle tracking. Niestety, okazuje się, że jeżeli ta opcja była, to aktualnie zniknęła - brak jej w ustawieniach pojazdu, ustawieniach iDrive itd. Co więcej, zniknęła jeszcze inna opcja - do tej pory gdy sparowałem telefon, w opcjach pojazdu mogłem zaznaczyć "Aplikacje" prócz telefonu i muzyki - teraz to zniknęło.... Samo śledzenie działało jeszcze do niedawna bezproblemowo. Z informacji: - model: 530i xDrive G30, rocznik 2018 - żadnych usterek lub komunikatów błedu - przedłużony pakiet Connected Booster - od 01.10.25, wcześniej również był aktywny - Samochód zalogowany do Connected Drive - GPS na wbudowanych mapach działa - Traffic information działa - Stan pojazdu odświeża się w aplikacji - Polecenia typu "mrugaj światłami" z aplikacji działają Co do kroków które zostały podjęte: - Reset iDrive (30 sekund przytrzymania włącznika radia w uruchomionym pojeździe) - Wymuszenie aktualizacji iDrive connected drive - w samochodzie, w connected drive naduszone "options", wybrano "Aktualizuj usługi" (nie pamiętam teraz dokładnie czy tak to się nazywało) - Przeinstalowana aplikacja BMW, nadane wszystkie możliwe uprawnienia w telefonie jak chodzi o dostęp do lokalizacji, kalendarza itp. - Przelogowanie użytkownika w aplikacji Sam problem pojawił się znikąd, nie zmieniałem nic w opcjach aplikacji ani pojazdu, odkryłem to gdy aplikacja AAIdrive przestała się łączyć, przez co w mediach samochodu zniknęła opcja Spotify.... Wielka prośba o pomoc z mojej strony, Pozdrawiam!
quain24 Opublikowano 5 Października 2024 Autor Opublikowano 5 Października 2024 Sprawa rozwiązana - obie wspomniane opcje się przywróciły - nie wiem dlaczego, nie wiem jak - dziś po odpaleniu auta zajrzałem w znajome miejsca w menu i dodatkowe ustawienie odnośnie lokalizacji powróciło. Zaznaczyłem i wszystko działa. Tak samo stało się z opcją "aplikacja" jak chodzi o podłączenie telefonu. Ogólnie w podobnych przypadkach sugerował bym odezwanie się do infolinii Connected Drive, u mnie założyli sprawę 2 dni temu, acz maila z odpowiedzią iż coś zrobili nie dostałem - także coś mogło zadziać się u nich.
Zasłużeni forumowicze saab Opublikowano 6 Października 2024 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 6 Października 2024 Takie problemy czasem ( coraz czesciej ) zdazaja sie okolo 1-5 dniu kazdego nowego miesiaca ,wiem bo co miesiac skladam reklamacje , zawsze wyedy dluzej lub krocej nie dzialaja mi kamery zdalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się