Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!
Od kilku dni przestał mi działać lokalizator pojazdu w apce BMW.
Próbowałem postąpić zgodnie z zaleceniem aplikacji - zaznaczyć opcję w samochodzie - vechicle tracking.

Niestety, okazuje się, że jeżeli ta opcja była, to aktualnie zniknęła - brak jej w ustawieniach pojazdu, ustawieniach iDrive itd.
Co więcej, zniknęła jeszcze inna opcja - do tej pory gdy sparowałem telefon, w opcjach pojazdu mogłem zaznaczyć "Aplikacje" prócz telefonu i muzyki - teraz to zniknęło....

Samo śledzenie działało jeszcze do niedawna bezproblemowo.

Z informacji:
- model: 530i xDrive G30, rocznik 2018
- żadnych usterek lub komunikatów błedu
- przedłużony pakiet Connected Booster - od 01.10.25, wcześniej również był aktywny
- Samochód zalogowany do Connected Drive
- GPS na wbudowanych mapach działa
- Traffic information działa
- Stan pojazdu odświeża się w aplikacji
- Polecenia typu "mrugaj światłami" z aplikacji działają

Co do kroków które zostały podjęte:
- Reset iDrive  (30 sekund przytrzymania włącznika radia w uruchomionym pojeździe)
- Wymuszenie aktualizacji iDrive connected drive - w samochodzie, w connected drive naduszone "options", wybrano "Aktualizuj usługi" (nie pamiętam teraz dokładnie czy tak to się nazywało)
- Przeinstalowana aplikacja BMW, nadane wszystkie możliwe uprawnienia w telefonie jak chodzi o dostęp do lokalizacji, kalendarza itp.
- Przelogowanie użytkownika w aplikacji

Sam problem pojawił się znikąd, nie zmieniałem nic w opcjach aplikacji ani pojazdu, odkryłem to gdy aplikacja AAIdrive przestała się łączyć, przez co w mediach samochodu zniknęła opcja Spotify....

Wielka prośba o pomoc z mojej strony,
Pozdrawiam!

Opublikowano

Sprawa rozwiązana - obie wspomniane opcje się przywróciły - nie wiem dlaczego, nie wiem jak - dziś po odpaleniu auta zajrzałem w znajome miejsca w menu i dodatkowe ustawienie odnośnie lokalizacji powróciło. Zaznaczyłem i wszystko działa.
Tak samo stało się z opcją "aplikacja" jak chodzi o podłączenie telefonu.
Ogólnie w podobnych przypadkach sugerował bym odezwanie się do infolinii Connected Drive, u mnie założyli sprawę 2 dni temu, acz maila z odpowiedzią iż coś zrobili nie dostałem - także coś mogło zadziać się u nich.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie problemy czasem ( coraz czesciej ) zdazaja sie okolo 1-5 dniu kazdego nowego miesiaca ,wiem bo co miesiac skladam reklamacje , zawsze wyedy dluzej lub krocej nie dzialaja mi kamery zdalne 🤪

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.