Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z jedną sondą za katem (mam dwa banki). Na skanerach napięcie wg ECU stoi cały czas na 0V, gdy na drugim banku są wskazania.

Sondy zamieniane miejscami, bankami, itp. i cały czas na tym jednym banku odczyt 0V.

Podejrzewam, że mam coś nie tak z wiązką lub samym sterownikiem.

Pytania mam dwa:

- jaki odczyt powinien prawidłowo pojawić się po fizycznym odpięciu sondy za katalizatorem? (na tym "sprawnym" banku wskakuje mi na 0,45V. Na niesprawnym zero zmian - dalej 0V)

- jak sprawdzić wiązkę na tym uszkodzonym banku?. W sensie co prawidłowo powinien pokazać woltomierz, omomierz i na których pinach (patrząc od strony wtyczki)

ps. na jakimś zagranicznym forum wyczytałem wzmiankę, że sonda za katem może być wyłączona i że INPĄ się ją włącza ale to chyba jakaś pomyłka??

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.