Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak..hmmm..

Dziwna sprawa.Działają tylko na drugim biegu i nie dają się wyłączyć,dopiero po zgaszeniu silnika. Silniczek czy przełącznik?

Chyba chciałbym sprzedać swoją i zamienić na nowszy model...może 7-kę?
Opublikowano

Witam,

silniczka bym nie winił bo wycieraczki machają. To zdecydowanie wina sterowania, najłatwiej sprawdzić wyłącznik, przeczyścić i zobaczyć czy pomogło, czasem głupi paproch może nieźle napsuć krwi. Choć ja bym odrazu skłaniał się do elektroniki, gdyby wyłącznik był zepsuty to by wogóle nie włączał, albo by włączał co pewnien czas. Takie bardzo dziwne zachowanie wycieraczek jest troche zbyt wymyślne jak na awarie wyłącznika.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Masterkiller tak zrobiłem jak mówisz rano i działają dobrze ,były zasyfione na dźwigence do przełączania. Dzięki.
Chyba chciałbym sprzedać swoją i zamienić na nowszy model...może 7-kę?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No właśnie ten wyłącznik w mechaniźmie daje impuls elektronice do wyłączenia silniczka (a tak naprawdę to jest impuls pozycji zerowej). Jak nie ma impulsu, to wycieraczki chodzą do u... śmierci :) lub wyłączenia zapłonu.
Kai
Opublikowano

witam

___kai___ tak jak mówiłem się z tym akurat problemem uporałem,ale dzięx.

Chyba chciałbym sprzedać swoją i zamienić na nowszy model...może 7-kę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.