Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich mam takie glupie pytanie bo kiedy ostatnio zaciaglem reczny jek stalem pod gorke to wsumi nic to niedalo bo auto i tak sie staczalo hi dopiero jak bieg wbilem to stalo hi :oops: i sie tak zastanawiea czyz wystarczy tylko naciaganc reczny czy moze to cos bardziej powaznego ?? i jesli moze sie ktos orietujw to ile kosztuje naciagniecie (dobre) recznego ??
Opublikowano

Naciąganie w nieskończoność nic nie da. Jeśli auto ma trochę przebiegu to pewnie zużyły się nieco okładziny ham. ręcznego. Trzeba na maksa poluzować linki które znajdują się pod rękawem dźwigni między fotelami, następnie wykręcić po jedne śrubie z tylnych kół, przy pomocy ginekologicznej latarki okręcając kołen namierzyć nakrętkę koronkową na regulacji wewnątrz bębna ham ręcznego, zgrabnym wkrętakiem wyregulować tą nakrętką rozparcie szczęk tak by bardzo lekko obcierały o bęben, następnie naciągnąć linki wewnątrz auta, najlepiej z taką siłą jaką możesz dokręcić palcami (bez narzędzi) lub jeśli są nakrętki samokontrujące(ciężko się kręcą) to naciągnąć tylko do wykasowania luzu na lince. Po takim ćwiczeniu ham ręczny powinien dać się zaciągnąć na 3-5 zębów(pstryknięć). Na koniec proponuję przykręcić śruby kół i zdjąć z lewarka.

pzdr

Michał 750
Opublikowano

Naciąganie w nieskończoność nic nie da. Jeśli auto ma trochę przebiegu to pewnie zużyły się nieco okładziny ham. ręcznego. Trzeba na maksa poluzować linki które znajdują się pod rękawem dźwigni między fotelami, następnie wykręcić po jedne śrubie z tylnych kół, przy pomocy ginekologicznej latarki okręcając kołen namierzyć nakrętkę koronkową na regulacji wewnątrz bębna ham ręcznego, zgrabnym wkrętakiem wyregulować tą nakrętką rozparcie szczęk tak by bardzo lekko obcierały o bęben, następnie naciągnąć linki wewnątrz auta, najlepiej z taką siłą jaką możesz dokręcić palcami (bez narzędzi) lub jeśli są nakrętki samokontrujące(ciężko się kręcą) to naciągnąć tylko do wykasowania luzu na lince. Po takim ćwiczeniu ham ręczny powinien dać się zaciągnąć na 3-5 zębów(pstryknięć). Na koniec proponuję przykręcić śruby kół i zdjąć z lewarka.

pzdr

Michał 750

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.