Skocz do zawartości

Historia serwisowa-błąd/niedopatrzenie czy celowe zaniechanie serwisu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Pytanie z czystej ciekawości, a mianowicie analizując raport historii serwisowej jaki posiada w swoim archiwum BMW zauważyłem, że przy jednym z wpisów podczas przeglądu serwisowego nie ma wyszczególnionej ilości oraz zastosowanego oleju tylko sam filtr. Przeglądów w raporcie jest  sporo z racji przebiegu i w każdym oprócz tego jednego jest wyszczególniona ilość i jaki dokładnie olej został zastosowany plus filtr. Teraz nasuwa się pytanie czy serwis mógł świadomie zaniechać wymiany oleju stosując tylko sam filtr oleju czy też może to był błąd, przeoczenie w samym wpisie? Czy Dealer może sobie pozwolić na taką praktykę?  Załączam dwa zrzuty z interwałów olejowych jeden z wyszczególnionym wpisem użytego oleju drugi nie. Dodam, że każdy z przeglądów był podyktowany wymogiem gwarancyjnym co 15 tyś obowiązującym w USA. 

Raport oczywiście dotyczy mojego BMW X3 G01 LCI z USA☺️

Z olejem.png

Bez oleju.png

Edytowane przez daku3
korekta tekstu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.