Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich,

od 1,5 jestem użytkownikiem BMW x430d postanowiłem dołączyć do forum gdyż mam poważny problem, którego nawet serwis nie potrafi rozwiązać. Mianowicie przy prędkości około 120 km pojawia się gwizd z okolicy prawego podszybia. Po próbach samodzielnego usunięcie odgłosów próbowałem za pomocą taśmy izolacyjnej oklejać poszczególne listwy itd przedniej szyby drzwi relingów. Po oklejeniu każdego nowego miejsca jazda próbna i nic. Poddałem się i postanowiłem oddać auto do serwisu tam panowie postanowili na pierwszy ogień rozebrać deskę rozdzielczą gdyż podobno ten gwizd pochodził z nieszczelności na parowniku. Niestety to nie to. Następny trop to za pomocą dodatkowego kawałka uszczelki panowie ograniczyli przepływ świeżego powietrze po prawej stronie podszybia trochę pomogło przesuwając gwizd do wyższej prędkości 😞 Niestety problem cały czas jest. Czy ktoś ma pomysł co to może być ? dodam że jak zaklejam taśmą wloty powietrze (pionowe po prawej stronie podszybia to gwizd prawie ustaje ale chyba nie oto chodzi aby te otwory były zaklejone taśmą. Odmuchałem kompresorem już chyba wszystko co było można. Jakieś pomysły ?

IMG_2273.jpg

Edytowane przez michalx430d
  • 1 rok później...
Opublikowano

Dawno tu nie zaglądalem - ale raczej wiem co może być powodem, bo Aso w Opolu 2 lata walczyło z tematem, wymieniało i regulowało różne rzeczy w drzwiach, uszczelki, cuda na kiju. A problem zdiagnozowalem jadąc ze znajomym, gdy temperatura na zewnatrz się  podniosła i włączyłem klimę. Pisk - tak jak piszesz - pochodził z okolic prawego nawiewu, przeprogramowali na poczatek ustawienia klap w przepustnicach (to byla 4 próba 😁) , ale nic to nie pomogło. Nie będę opisywał innych okoliczności towarzyszących naprawie - np. niechęć wydania zastępczego auta i maila do centrali BMW w Niemczech, który spowodował że następnego dnia o 8:15 ASO grzecznie dzwoniło i prosili przywozić auto, a jako zastepcze - mimo zakończonej podstawowej gwarancji dali X5 45e 😉. Ale do meritum -po zdjeciu podszybia i dolotu do nagrzewnic założyli jakąś uszczelkę wg swojego pomysłu zamiast nieszczelnej  fabrycznej.  I świst faktycznie znikł,  od 3 lat jest OK.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 minut temu, Caddy56 napisał(a):

maila do centrali BMW w Niemczech

I na jaki adres pisałeś? Bo mój e-mail do  BMW AG wrócił do BMW Polska.

Opublikowano

Wydaje mi się że kontaktowalem się przez niemiecką stronę - 3 lata minęły, nie pamietam na 100%. Ale do mnie dzwonił serwis bardzo zdziwiony że jestem niezadowolony 😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.