Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
55 minut temu, Thomasonair napisał(a):

Od vin do dostawy może być daleka drogą. 
zrezygobowalem z czekania od listopada i w czerwcu zamowilem 2.0 już wyprodukowanego. 
kilka dni temu odebrałem. 
a dealer z Katowic gdzie zrezygnowałem nie oddaje zaliczki i przestał się kontaktować. Brawo bmw polska

gratuluję, że już masz. Ja jeszcze poczekam, ponoć już zszedł z produkcji czeka na transport. Mineła mi już preferowana data odbioru - więc dostałem auto od dealera do czasu aż moje odbiorę. 

Edytowane przez Zbyhoza
Opublikowano

Mój zamówiony w grudniu. Odebrany w tym tygodniu. Rabat udało się uzyskać 19% i gwarancję niezmiennej ceny, która w cenniku już wzrosła dwa razy. Pierwotnie miał być w maju więc obsuwa 2 miesiące.

Opublikowano
9 godzin temu, alekar napisał(a):

Mój zamówiony w grudniu. Odebrany w tym tygodniu. Rabat udało się uzyskać 19% i gwarancję niezmiennej ceny, która w cenniku już wzrosła dwa razy. Pierwotnie miał być w maju więc obsuwa 2 miesiące.

Gratulacje. Konfig jaki chciales czy okrojony przez restrykcje?

Opublikowano

W styczniu zrezygnowałem z pakietu komfort więc pewnie dlatego się wyprodukował, bo fotele z wentylacją są na restrykcji do końca roku. Ogólnie z zamówionego konfigu nic nie ucięli, a handlowiec mówił że fabryka potrafi np wymienić koła na inne lub nie zamontować czegoś i takie auta przyjeżdżają bo produkcja musi iść. Potem klient ma wybór odbiera to co przyszło albo rezygnuje i czeka na następne miejsce w produkcji. Paranoja !!!

Opublikowano

Mój też w trakcie nakładania elastomeru i folii. Wentylacja w fotelach super sprawa, świetnie wyciszony, przyjemnie się prowadzi, wygodnie w fotelach, za kierownicą mam wrażenie że siedzę w maleńkiej osobówce. Tylko praktycznie wszystko obsługuje się z głównego tabletu i nieco irytuje powiadamianie o przekroczeniu prędkości, za małej odległości od poprzedzającego auta - wszystko to mi miga na headupie a wyłączać trzeba za każdym razem po uruchomieniu auta. Fajne jest to automatyczne przyhamowanie przed skrzyżowaniem. Zawieszenie M na felgach 19” tylko nieco twardsze niż w wersji z EDC, jest ok, ale słabo wskakuje na równoległe wysokie krawężniki, poprzednik staruszek, też x3, radzi sobie znacznie lepiej. Generalnie jednak fajne autko, takie w sam raz, nie za duże, komfortowe i całkiem ładne, fajniejsze niż na fotkach (zamawiałam w ciemno w listopadzie).

att.5GvApj25CG-KSiF5AnQo3MqvKEPq8tXdVdWxS1pZ2z4.jpeg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Moje przemyślenia to

-wersja 20 jest cichutka. Przy spokojnej jezdzie nie słychać w ogóle benzyniaka (teraz docieram). jest cicho jak w elektryku. Auto nie nastraja do szybkiej jazdy 

- spalanie na razie około 7.5 jest spoko

- bardzo obszerna kabina w części kierowcy, wygodne fotele 

- aktywne zawieszenie EDC jest komfortowe ale i jędrne. Fajnie się utwardza w SPORCIE 

- świetna nawigacja. Od lat jeździłem na Apple carplay. Jednak nawigacja fabryczna w polaczeniu z wyświetlaniem rozszerzonej rzeczywistości i pokazaniem mapy na head-up display sprawia, że na razie nie wracam do mapy Google z carplay

- bardzo dobry kamery 360 i niezle bajery związane a asystentami parkowania

- bardzo dobry aktywny tempomat

- minus to jakość niektórych plastików w obrebie drzwi i konsoli centralnej

 

  • Lubię to 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
10 godzin temu, mathieu napisał(a):

Ktoś miał zaplanowaną dostawę w lipcu i też mu się wszystko poprzesuwało przez zapchane Bremehaven?

Tak, dostawa zaplanowana na początek Lipca i 08.07 samochód zarejestrowany. Produkcja 23.05 USA. Ale podobno jest jakaś akcja serwisowa na zagłówki i nie wydają samochodów.

Opublikowano

zygii daj proszę koniecznie znać jak wrażenia we wszystkich aspektach. Też rozważam przesiadkę z g31 530xi na x3 m50. Interesuje mnie każde Twoje spostrzeżenie.

Opublikowano
10 godzin temu, ryb55 napisał(a):

zygii daj proszę koniecznie znać jak wrażenia we wszystkich aspektach. Też rozważam przesiadkę z g31 530xi na x3 m50. Interesuje mnie każde Twoje spostrzeżenie.

Powiem tak, chciałem pozostać przy nowej piątce, ale po testach hybrydy 530e (brak 530i)  i jakości plastików (min. drzwi) w porównaniu do G31 i cenie zakupu 530e i X3 M50 wybór był prosty. W mojej ocenie mimo zawieszenia adaptacyjnego w X3 komfort jazdy w piątce jest wyższy (szczególnie na progach zwalniających) no i oczywiście 5 ma mniejsze spalanie (średnie spalanie z 3 lat miałem 8,9 litra/100km w X3 na razie 10,5 litra/100km). Jak użytkujesz 5 z mild hybrid to czasami można było natrafić na lekkiego laga, tu nie ma mowy o jakimkolwiek.

To jest trochę tak, słyszy się, że generalnie samochody typu M50 (czyli nie pełne M) to taki kompromis między użytkowaniem na co dzień i możliwościami nazwijmy to sportowymi. I dziś mam takie same obserwacje. Przy ustawieniach Sport Plus samochód jest tak narowisty jak niemal pełna Mka. Zupełnie inna kultura pracy silnika, szybsza zmiana biegów, itp. Ta wersja jest bardziej "zbita", prowadzi się zdecydowanie bardziej pewnie. Banan nie schodzi z twarzy, a te klamki o których się tak często mówi przestają być istotne 🙂

Tak przy okazji nowa X3 ma też nowe rozwiązanie dotyczące Digital Key Plus (NCF/UWB) otwieranie/uruchamianie samochodu za pomocą Iphone/lub telefonów z androidem bez konieczności noszenia kluczyka Keylees. Powyższe dwie technologie są zdecydowanie bardziej (jeśli nie w pełni) odporne na kradzież "na walizkę".

Niestety nie ma możliwości indywidualnego ustawiania typu zawieszenia dla wszystkich trybów. Takie ustawienia jest tylko możliwe w Sporcie.

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 31.07.2025 o 21:46, zygii napisał(a):

Tak, dostawa zaplanowana na początek Lipca i 08.07 samochód zarejestrowany. Produkcja 23.05 USA. Ale podobno jest jakaś akcja serwisowa na zagłówki i nie wydają samochodów.

Początkiem czerwca wspominałeś że własnie VIN nadali, tutaj info ze 23.05 produkcja. Rejestracja 8 lipca tak wiec wyjatkowo szybko dostarczony. Coś te daty jakieś nie spójne wychodzą...

Napisz czy coś Ci obcięli z wyposażenia, w okresie Twojej produkcji adaptacyjnych z tego co wiem nikt nie dostawał + zaciski sportowe też były w 100% wycinane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
16 godzin temu, zygii napisał(a):

Powiem tak, chciałem pozostać przy nowej piątce, ale po testach hybrydy 530e (brak 530i)  i jakości plastików (min. drzwi) w porównaniu do G31 i cenie zakupu 530e i X3 M50 wybór był prosty. W mojej ocenie mimo zawieszenia adaptacyjnego w X3 komfort jazdy w piątce jest wyższy (szczególnie na progach zwalniających) no i oczywiście 5 ma mniejsze spalanie (średnie spalanie z 3 lat miałem 8,9 litra/100km w X3 na razie 10,5 litra/100km). Jak użytkujesz 5 z mild hybrid to czasami można było natrafić na lekkiego laga, tu nie ma mowy o jakimkolwiek.

To jest trochę tak, słyszy się, że generalnie samochody typu M50 (czyli nie pełne M) to taki kompromis między użytkowaniem na co dzień i możliwościami nazwijmy to sportowymi. I dziś mam takie same obserwacje. Przy ustawieniach Sport Plus samochód jest tak narowisty jak niemal pełna Mka. Zupełnie inna kultura pracy silnika, szybsza zmiana biegów, itp. Ta wersja jest bardziej "zbita", prowadzi się zdecydowanie bardziej pewnie. Banan nie schodzi z twarzy, a te klamki o których się tak często mówi przestają być istotne 🙂

Tak przy okazji nowa X3 ma też nowe rozwiązanie dotyczące Digital Key Plus (NCF/UWB) otwieranie/uruchamianie samochodu za pomocą Iphone/lub telefonów z androidem bez konieczności noszenia kluczyka Keylees. Powyższe dwie technologie są zdecydowanie bardziej (jeśli nie w pełni) odporne na kradzież "na walizkę".

Niestety nie ma możliwości indywidualnego ustawiania typu zawieszenia dla wszystkich trybów. Takie ustawienia jest tylko możliwe w Sporcie.

najbardziej mi się podoba ta część

 

" Przy ustawieniach Sport Plus samochód jest tak narowisty jak niemal pełna Mka"

 

nie jest tak narowisty nawet w 30% 😉 miałem dla przykładu m340i 450ps 610nm i nawet seryjna żony 25r 530ps 650nm to dwa zupełnie inne auta nie mające praktycznie nic wspólnego ze sobą . Zgodzę się że 340i to takie autko jak ktoś nie lubi twardej jazdy idealne na co dzień ... Brzmi w miarę jak się wydech zmieni , nawet seria radzi sobie całkiem zacnie na drogach aczkolwiek to autko jest miękkie, prowadzenie jest zupełnie inne , silnik nie jest narowisty bo ciągnie od samego dołu z malutką turbo dziurą , nie ma takiego brzydko napisze jebnię..... natomiast w mce jest dużo turbo dziura i dopiero jak załącza się turbo to tam jest ogień 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano
20 godzin temu, ryb55 napisał(a):

A jak hałas? Komfort na dłuższej trasie?

Zrobiłem 3 trasy, każda po 1200km w jedną stronę i uważam, że jest w zasadzie tak samo dobrze jak w poprzednim aucie: X3 g01, szyby akustyczne, standardowe zawieszenie (x-line), opony 19' bez runflat.

Jest oczywiście twardsza, ale w normie, za to przy prędkościach autostradowych zdecydowanie bardziej stabilna. Fajnie, że nie trzeba co chwilę stawać na tankowanie, spalanie średnie coś koło 8,5l.

Opublikowano
21 godzin temu, Piterko napisał(a):

Początkiem czerwca wspominałeś że własnie VIN nadali, tutaj info ze 23.05 produkcja. Rejestracja 8 lipca tak wiec wyjatkowo szybko dostarczony. Coś te daty jakieś nie spójne wychodzą...

Napisz czy coś Ci obcięli z wyposażenia, w okresie Twojej produkcji adaptacyjnych z tego co wiem nikt nie dostawał + zaciski sportowe też były w 100% wycinane.

Dokładnie tyle trwał transport: 23.05 produkcja a 08.07 rejestracja.

Też się martwiłem, że samochód będzie okrojony, ale jest w pełni zgodny z konfiguracją (adaptacja, zaciski sportowe, czerwone, 

BMW Live Cockpit Professional, ogrzewanie postojowe, systemy asystujące kierowcy Professional, itp.). Nic nie jest wycięte.

Opublikowano
21 godzin temu, ryb55 napisał(a):

A jak hałas? Komfort na dłuższej trasie?

Z tego co zaobserwowałem, hałas jest wyższy powyżej 130km/h, ale to przecież SUV więc cudów raczej nie można oczekiwać.

Opublikowano
7 godzin temu, wehyr napisał(a):

najbardziej mi się podoba ta część

 

" Przy ustawieniach Sport Plus samochód jest tak narowisty jak niemal pełna Mka"

 

nie jest tak narowisty nawet w 30% 😉 miałem dla przykładu m340i 450ps 610nm i nawet seryjna żony 25r 530ps 650nm to dwa zupełnie inne auta nie mające praktycznie nic wspólnego ze sobą . Zgodzę się że 340i to takie autko jak ktoś nie lubi twardej jazdy idealne na co dzień ... Brzmi w miarę jak się wydech zmieni , nawet seria radzi sobie całkiem zacnie na drogach aczkolwiek to autko jest miękkie, prowadzenie jest zupełnie inne , silnik nie jest narowisty bo ciągnie od samego dołu z malutką turbo dziurą , nie ma takiego brzydko napisze jebnię..... natomiast w mce jest dużo turbo dziura i dopiero jak załącza się turbo to tam jest ogień 😉 

Bardziej mi chodziło o przepięcie biegów, ale nie będę dyskutować bo jak widzę kolega wyposażony w zupełnie innej klasy samochody 🙂 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 2.08.2025 o 20:43, zygii napisał(a):

Bardziej mi chodziło o przepięcie biegów, ale nie będę dyskutować bo jak widzę kolega wyposażony w zupełnie innej klasy samochody 🙂 

no to nie zrozumiałem kontekstu 🙂 sam się zastanawiałem grubo nad x3 50i ale w środku nie jest większe tak naprawdę od x1 , w x1 podoba mi się możliwość powiększania bagażnika przez regulację tylnej kanapy i wtedy bagażnik jest naprawdę spory ... przy wzroście mniej niz 180cm i jednym dziecku nie widziałem sensu kupowania x5 czy x7. Jedynie czego żałuję to motoru w 50i bo to juz nie 4 gary jak w 35i w x1 , tego chyba nigdy nie przeboleje .... 

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.