Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim. Proszę o pomoc w związku ze zniknięciem w niewyjaśnionych okolicznościach wspomagania kierownicy. Jest to E91 320d 2006r, ze zwykłym wspomaganiem, bez żadnych dodatkowych czujników i mechanizmów. Podczas jazdy szarpnęło silnikiem, wspomaganie zniknęło i po 10 sekundach zaczęła bardzo głośno wyć pompa. Pasek na miejscu, olej na odpowiednim poziomie, brak jakichkolwiek wycieków. Zdjąłem pasek od pompy i pojechałem dalej bez wspomagania. Wymieniłem pompę na nową z zamiennika, pompę zalałem olejem, uzupełniłem zbiorniczek, kołem pasowym pokręciłem ręcznie przez dłuższą chwilę, żeby może nie zaczęła pracować na sucho. Odpalam silnik i dokładnie jest to samo. Po 10 sekundach zaczyna wyć tak samo jak stara pompa i oczywiście brak wspomagania. 

Czy jest możliwe, że uległ uszkodzeniu zawór zwrotny, który znajduje się na wejściu oleju do maglownicy? 32416781261 jest to śruba drążona z zaworem, którą przykręcony jest wąż zasilający maglownicę.

To wygląda tak, jakby pompa robiła bardzo duże ciśnienie i nie mogła go przepchać dalej. Wycie połączone z wibracjami i do tego wysoka temperatura pompy.

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Edytowane przez Bartek_86

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.