Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Uszczelniacze z rozrządem i serwisem olejowym 3 lata temu to coś koło 2800 zł. Uszczelnienie miski z serwisem olejowym 1100 zł.

Opublikowano

Samochód świeżo sprowadzony z Niemiec, kupiony od właściciela z domu. Auto bezwypadkowe.

Jak czytam coś takiego to widzę Turka w DE, panie jakie piękne auto 🙂

image.png.26e30068f2a97932172267c5f6761577.png

BMW

Opublikowano
Godzinę temu, actchris napisał(a):

Samochód świeżo sprowadzony z Niemiec, kupiony od właściciela z domu. Auto bezwypadkowe.

Jak czytam coś takiego to widzę Turka w DE, panie jakie piękne auto 🙂

image.png.26e30068f2a97932172267c5f6761577.png

 

jak jest na czerwono to znaczy, że coś poważnego? :)

opis typowego handlarza ale są faktury i jest VIN, a to już coś

  • Lubię to 1
Opublikowano
4 minuty temu, kuchash napisał(a):

opis typowego handlarza ale są faktury i jest VIN, a to już coś

W ogłoszeniu na otomoto VINu nie ma - są tylko xxxxxx, a to jak napisałeś - już coś 🙂

Opublikowano
7 minut temu, pulower napisał(a):

W ogłoszeniu na otomoto VINu nie ma - są tylko xxxxxx, a to jak napisałeś - już coś 🙂

jest na jednym ze zdjęć i nie wygląda na to, żeby było przypadkowo

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, kuchash napisał(a):

jest na jednym ze zdjęć i nie wygląda na to, żeby było przypadkowo

Nie zauważyłem.

Na stronie niemieckiego rejestru pojazdów https://www.kba.de/EN/Themen_en/ZentraleRegister_en/ZFZR_en/zfzr_node_en.html jest potencjalna możliwość sprawdzenia przebiegu, ale potrzebna jest identyfikacja. Można też wejść jako "gość" korzystając z polskiego Eidasa - odesłanie na stronie, ale coś ta funkcja nie działa. 

Jeżeli ktoś ma możliwość zidentyfikowania się przy użyciu niemieckich dokumentów tożsamości, to mógłby sprawdzić przebieg.

Samochód pewnie stoi na handlarskich tablicach rejestracyjnych. Przy sprzedaży w Niemczech trzeba samochód wyrejestrować...

Edytowane przez pulower
Opublikowano
22 godziny temu, kuchash napisał(a):

jak jest na czerwono to znaczy, że coś poważnego? 🙂

Na czerwono są pokazane bardziej wartościowe informacje, nic poza tym 🙂

BMW

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 23.04.2024 o 07:30, Ponta napisał(a):

Uszczelniacze i rozrząd dolicz. Do tego uszczelnienie silnika.

Czy ja coś źle czytam ? Bo w ogłoszeniu nie jest nic napisane o wyciekach . Czy to jakaś rutynowa procedura ? 


O rozrządzie wiem, że trzeba - przekonałam się na własnej skórze - ja kupiłam 116i i trzy tygodnie po zakupie łańcuch mi spadł. Na postoju, gasząc silnik. Od trzech dni modle się o to, żeby nic poza tym się nie stało i był do odratowania (nie było niepokojących odgłosów, po prostu nie odpalił, wydechem szło ciśnienie, a zaglądając przez wlew oleju łańcuch wydawał się luźny) 🥲

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.