Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Zmagam się z problemem kopcenia przez chwilę po odpaleniu na niebiesko, przeważnie po nocy.
Wtryski na rozgrzanym pokazują max +/-0.7. Na wirniku turbo wyczuwam delikatny luz na boki , wzdłużnego luzu nie wyczuwam. Brak dpf-a fabrycznie
Mam olej w dolocie i wydaje się jakby był z odmy bo jest w tej rurce od niej.
Odma zmieniona na febi z separatorem i brak poprawy. Zmieniłem później separator na filtr i wydaje mi się że tego oleju było jeszcze więcej w dolocie.
Ostatnio przez niedopięcie rury od intercoolera spadła mi ona w drodze. żeby na szybko naprawić i dojechać do domu (około 20 km) założyłem tą rure ale bez uszczelki na niej przez co była nieszczelność w dolocie. Na następny dzień poszedłem to naprawić ale najpierw odpaliłem auto i nie zauważyłem niebieskiego dymu tylko trochę szarego więc jakby było ok. Później podczas zakładania tej rury zauważyłem że dolot jakby wysechł z tego oleju.
Macie jakiś pomysł na to? Dlaczego tak by się stało że przestał dymić na niebiesko gdy miał nieszczelność w dolocie?
Odma działa nieprawidłowo? Turbo? czy jeszcze coś innego?

Opublikowano

Aktualizacja:

Wczoraj odpiąłem przewód odmy od dolotu i zaślepiłem otwór w dolocie. Po tym przejechałem 10km aby wydmuchać olej z dolotu. Na postoju po rozgrzaniu sprawdziłem co leci z otworu odmy i wydobywały się opary, oleju nie widzę żeby jakoś leciało stamtąd.

Dziś rano poszedłem odpalić i kopcenie na było. Możliwe, że jeszcze nie wydmuchał oleju czy jednak turbo / uszczelniacze?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.