Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wiadomo silniki n52 lubią wyższą temperaturę bo emisja spalin itp itd. Kierując się opinią niektórych stwierdziłem że można by było zrobić coś z tą temperaturą żeby ją obniżyć, ponieważ źle wpływa na uszczelki itp itd. Czy zna ktoś jakieś sposoby lub miał już z tym doczynienia i udało mu się zrobić to tak żeby wszystko funkcjonowało jak należy przy zmniejszonej temperaturze. Seryjny termostat otwiera się przy temperaturze chyba 97*(przepraszam jeśli coś pomyliłem) Na internecie można znaleźć coś takiego https://tomson.com.pl/product-pol-3452-Termostat-sportowy-74-C-Mishimoto-MMTS-E90-07-BMW-seria-1-2-3-5-N52-N54-N55.html?curr=PLN&country=1143020003&utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwncWvBhD_ARIsAEb2HW_AXmK0mnxT6lVJ-XNz84tqdZBiKWyRlMkqqsj48XX8hhUSbGhUmPgaAp3vEALw_wcB

Termostat który otwiera się przy niższej temperaturze. Czy takie coś jest dobre dla silnika czy po prostu taki termostat jedynie pasuje do Motorsport u bo mój samochód służy do normalnej jazdy na co dzień. Czy przy tym termostacie oraz zmniejszonej temperaturze płynu chłodzącego olej będzie niedogrzany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.