Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Problem jest taki.

Jak rano uruchamiam samochód do momentu dopuki się nie nagrzeje strasznie się muli, ledwie da się jechać. Im cieplejszy, tym lepiej.

 

Zauważyłem że, dopuki się nie rozgrzeje sonda lambda wskazuje prawie 1V (czyli za bogatą mieszankę), więc auto się zalewa (po ujęciu gazu i chamowaniu silnikiem pokazuje 0V - więc pracuje). Sonda jest sprawna (wymieniana i ma grzanie, nagrzewa sie po koło 30 sekundach), przepływomierze mam 2 i na obu to samo i oba są dobre, auto jest żwawe jak się rozgrzeje, termostat wymieniony.

Przestaje mulić i chodzi idealnie po około 2 minutach (akurat się rozgrzeje, tak że wskaźnik sie troche przesuwa), zauważyłem, że może to mieć związek ze ssaniem - gdy się ono wyłącza, wszystko wraca do normy. Świece OK, przewody OK. Resetowałem kompa, czyściłem wtryskiwacze.

 

Co to może być?

Czy wie ktoś jak jest realizowane ssanie w m40? Czy komp zwiększa czasy otwarcia wtrysków czy jest jakiś 'dadatkowy' wtryskiwacz?

Czy może to być coś innego?

Opublikowano
TPS mam sprawny. Już nie mam pojęcia co to może być. SPróbuję przeczyścić krokowy, choć pamiętam jakiś czas temu go czyściłem, działa, ale problem jest cały czas :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.