Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dobry, mam problem bo zielona jestem kompletnie w temacie i chciałabym się doradzić kogoś już z doświadczeniem z bmw.. problem zaczął się od falujących obrotów przy rozpędzeniu auta i ściągnięciu nogi z pedału gazu, buja jest to wyczuwalne i z tym udałam się do mechaników w pobliżu. Wiedziałam już wcześniej że jest to lekko zaniedbane auto ale okazało się to zaniedbanie kosztowne bo wymieniłam już w nim sporo a i tak problem nie znikł. Wymienione zostało : świece razem z modułem świec, akumulator, wahacze z przodu, klocki z tyłu, czujnik od klocków,(spokojnie wiem że się zużywają)

przepust-nica(która mogła być powodem falujących obrotów),kosztowało mnie to już 6500 z groszem.  odebrałam auto i niestety ale nadal falują. Wzięłam mechanika i kazałam pojechać razem ze mną abym miała pewność że wie o czym mówię..  i miał kilka teorii i nie stawiał na skrzynię biegów, a np na czujkę abs z tyłu lewą choć kilka teorii przedstawił ale nie skrzynie. Dziś dowiedziałam się że sprawdzili i jednak jest to wina skrzyni a dokładniej konwertera. Zaproponowali regenerację i wymianę oleju z filtrami.. nie wiem już co robić jest to kolejne około 5000 do wydania.. napomknę jeszcze że po wymianie przepustnicy i ich drugiej diagnozie auto zaczęło gorzej jeździć, wcześniej lekko czasem szarpnęło ale teraz robi to gdy płynnie przyspieszam i to są nie wielkie prędkości około 70/80 km/h wcześniej nie było to wyczuwalne aż tak .. przy prędkości 100 mocniej trzęsie i szarpie 

Nie wiem co myśleć.. ktoś pokieruje? 

Edytowane przez DariaBMWe90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.