Skocz do zawartości

kto wymnienial pasek rozrzadu w m40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
proboje dojsc do tego paska odkrecilem juz prawie wszystko pozostaje mi tylko jedna rzecz nie moge odkrecic wiatraka odkrecilem sam plastik ale to nie wystarczy bo nie zdejme oslony paska ta sruba jest tak zapieczona ze nie moge jej ruszyc a pozatym mam luz na lozysku na pompie wodnej czy ktos juz przerabial ? jak tak to prosil bym o pomoc bo bez Besi to jak bez reki :?:
Opublikowano
tez to bralem pod uwage no ale bede probowal dalej a jak juz odkrece to czy beda jakies znaki na kole pasowym i na obudowie zebym wiedzial podlug czego mam ustawiac ?no bo u gory miej wiecej wiem jak zostaje tylko dul
Opublikowano
Zastanow sie czy dalej chcesz to robic sam bo jak stanales na odkreceniu wiatraka co dla mnie jest jedna z latwiejszych rzeczy przy wymianie paska to ..... A tak powaznie to tam jest lewy gwint. Musisz miec pasek naciagniety dlugi klucz 32 i uderzasz w miare wielkim mlotkiem szybko w ten klucz. Nie powinno byc problemu z odkreceniem. Dalej muszisz tez odkrecic kolko prowadzace pasek klinowy na pompie wody (pomoz sobie srubokretem wsadzasz pomiedzy dwie sroby trzymasz a trzecia luzujesz) odkrec tez kolko prowadzace pasek klinowy na wale. Jak juz dostaniesz sie do paska rozrzadu to nie zdejmuj go tylko przekrec walem i zablokuj go (poszukaj na forum napewno znajdziesz jest rysunek pokazujacy jak to zrobic wyjmujesz zaslepkie zeby zablokowac kolo zamachowe) Jak jestes pewien ze rozrzad byl wczesniej dobrze ustawiony to nie musisz zdejmowac pokrywy zaworow (ja nienawidze jej pozniej zakladac). Zaznacz sobie jeszcze tylko w jakiej pozycji jest walek rozrzadu. Zdejmuj pasek i zakladaj nowy zrob to delikatnie aby nie przekrecic walkiem rozrzadu. Pamietaj zeby sprawdzic rolki czy masz OK i nie napinaj za mocno napinacza (slyszalem ze na 10 cm klucz imbus sluzacy do napinania rolki na koncu zaklada sie wage taka sprezynowa i naciaga z sila 2 kg ale ja zawsze robie to na wyczucie pasek musi dac sie swobodnie przekrecac 45 stopni).Jak jeszcze masz jakies pytania to pytaj. Niby jest to latwe taka wymiana. Jak juz zlozysz to pokrec walem zeby jeszcze sprawdzic czy wszystko OK a i sprawdz odrazu luz na tej pompie wody.
Opublikowano
dzieki serdeczne a gdzie powinny byc znaki tzw cych na dolnym kole i bloku czy w tym modelu nie ma ? zastanawiam sie ile moga kosztowac te czesci tu w irlandi cos mi sie wydaje ze bardziej mi sie oplaci kupic silnik m42 lub m44 jak za same amorki do tylu zaplacilem 100 funtow ale to dopiero jak sprawdze co z tym paskiem a jest moze metoda na sprawdzenie paska czy nie przeskoczyl bez glebszego rozbierania . no bo chodzi o to ze jadac sobie pewnego dnia z pod maski zaczal dochodzic mnie halas jak by cos sie urwalo no i zaczym wychamowalem to moglo sie cos rozwalic a na koniec gdy wcisnalem sprzeglo zapalilo mi sie smarowanie i co TY na to ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.