Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

mam błędy w sterowniku silnika:

3EFD - czujnik termiczny poziomu oleju (Layer_TOENS)

4AF0 - temperatura jednostki sterującej, sygnał

49E7 - siłownik zaworu dławiącego

4687 - siłownik zaworu dławiącego

 

Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyn błędów.

3EFD - podejrzewam czujnik wielofunkcyjny w misce. Co prawda wymieniałem go rok temu. Czy powoduje ten błąd?

4AF0 - ten mi sprawia problem, co to może być i jak do niego podejść?

49E7 + 4687 to raczej przepustnica / klapa gasząca - macie doświadczenie czy idzie ją jakoś wyczyścić / zregenerować czy szukać drugiej sprawnej lub nowej?

z góry dziękuję za podpowiedzi.

 

Ps. ciśnienie doładowania 2450mbar(hPa) to jest standard dla m57n2 218km alu blok w automacie z zf 6hp czy może coś podkręcone?

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Ja już próbowałem rozkodować. Tylko potrzebuje pomocy w rozszyfrowaniu co to może oznaczać i jak sobie z tym poradzić. 

Na 3 mam receptę. Czy kojarzysz ten: 

4AF0 - temperatura jednostki sterującej, sygnał 

4AF0 DDE: czujnik temperatury sterownika, sygnał d62m57b0 Cyfrowy układ sterowania silnikiem wysokoprężnym

W sterowniku jest czujnik temperatury? Sterownik do naprawy / wymiany? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.