Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem posiadaczem BMW serii 1 120d. Od pół roku mam problem z rozładowywaniem się akumulatora, który jest nowy (kupiony w sierpniu). Była wymieniania klema ibs i nie pomogło, cały czas wyrzuca kontrolkę resetowania się godziny, kiedy naładuje go na kable, ustawie godzinę i zgaszę auto, po następnym odpaleniu jest reset tej godziny (resetuje nawet jak jej nie ustawię). Mam e81 z bezramkowymi szybami, które powinny się same opuszczać, jednak się nie opuszczają, co by wskazywało też na to, że przyczyną może być moduł komfortu. Byłem już u 6 elektryków i każdy z nich nie wie o co chodzi z tym autem. Jeśli miał ktoś podobną sytuację to proszę o jakieś wskazówki, bo ręce odpadają…

Edytowane przez Jacek12344679
Opublikowano

Witam

Ja mam bmw e 88 cabrio

Padł mi aku kupiłem drugi nowy ale juz go ładowałem 4 razy.

cos doczytałem ze trzeba zakodowac aku w komputerze ale nie wiem czy to to.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czemu kleme wymienialeś?

Akumulator kupileś taki jak masz zakodowany? Rejestrowałeś jego wymianę?

Jakie masz obecnie błędy, czytane programem do diagnostyki BMW, nie kombajnem do wszystkiego.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Akumulator po wymianie trzeba zarejestrować. Jeśli tego nie zrobisz to akumulator będzie traktowany zgodnie ze stanem zdrowia ( SOH) poprzedniego i niedoładowywany. Narzędzie -INPA.

Edytowane przez VagaBim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.