Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim!

Planuje zakup F20 LCI i zastanawiam się nad silnikiem B47 120d/125d lub B48 w 120i/125i z 8HP. Posiadałem wcześniej N47T w E90 LCI.

Oba silniki mają opinie "dobrych/lepszych od serii N". Jak faktycznie wypada to w praktyce? Jakich napraw można się spodziewać w przyszłości?

B47 rozrząd wciąż wymaga wymiany z tego co wiem, okolice 150tys. Panewki, wtryski, koło pasowe, egr - akcja serwisowa? Typowe bolączki N47.

B48 gdzieś coś słyszałem, rozrząd, valvetronic, wtryski ale są stosunkowe tanie nowe ok 400zł/szt. dochodzi filtr OPF. Coś jeszcze wziąć pod uwagę? Dzięki za wszelkie informację :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.