Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, poradźcie. 

Zbliża się mój termin w mg-motorsport na poprawę wydechu. Motywacja jest podwójna - 50%/50% - przejście na 4-rurke (z trapezów) oraz mocniejsze podgłośnienie na otwartych klapach (fabryczny wydech nawet na otwartej klapie nie jest w ogole słyszalny). 

I teraz pytanie - czy wystarczy ograniczyć się do wymiany samego tłumika końcowego? czy musi iść to razem downpipem sportowym? Boję się, ze z DP będzie już za głośno, a muszę utrzymać komfort ciszy na długie trasy. Głośno ma być tylko na otwartych klapach w Sport.

Na YT też ciężko znaleźć swapy samej końcówki, więc nie wiem jak zdecydować..

pozdrawiam, 

Daniel

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.