Skocz do zawartości

BMW F10 - 8S4 Decoding Variable Light Distributio


Karaco

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Na rynku amerykańskim prawo ruchu drogowego nie dopuszczało reflektorów o zmiennym zasięgu i skręcie wiązki światła w zależności od prędkości i sytuacji drogowej. Dlatego fabrycznie zdekodowano tę funkcję pozostawiając jedynie doświetlania zakrętów przy skręcie kierownicą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Na rynku amerykańskim prawo ruchu drogowego nie dopuszczało reflektorów o zmiennym zasięgu i skręcie wiązki światła w zależności od prędkości i sytuacji drogowej. Dlatego fabrycznie zdekodowano tę funkcję pozostawiając jedynie doświetlania zakrętów przy skręcie kierownicą.

 

Hej, dzięki za info 😀. Mam małe obawy czy czegoś nie pospuję tym kodowaniem 🤣🤣. Muszę się z tym przespać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.