Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW miało ambitne plany rozwijania FoD (Functions on Demand).

Jednak po burzy jaka rozpętała się w sieci o słynnych “podgrzewanych siedzeniach przez miesiąc” firma póki co wycofała się z tego pomysłu.

A szkoda - bo w przypadku iX byłaby możliwość dokupienia choćby “Zawieszenia adaptacyjnego M”, co umożliwiłoby indywidualizację ustawień zawieszenia w każdym z trybów jazdy niezależnie.

Tak wyglądała tabela FoD dla iX jeszcze rok temu, mam nadzieję że przynajmniej część z tych opcji powróci do sklepu Connected Drive w przyszłości (ja na tą chwilę mogę dokupić jedynie “Parking Assistant Proffesional”).

IMG_6565.thumb.jpeg.26a26cf0cec23f1f31c6c486387449e0.jpeg

Opublikowano

Nie podoba mi się ten trend, ale możliwość indywidualizacji zawieszenia by się przydała. Ale już się przyzwyczailiśmy, że w IX zawsze na drogach szybkiego ruchu trzeba ustawić tryb sportowy, żeby zawieszenie się utwardziło.  

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No, przydałaby się - bo w trybie komfortowym auto potrafi mocno się zabujać na pneumatyce (to chyba kwestia masy).

Rozwiązaniem jest przełączenie na tryb “Sport”, ale naprawdę nie rozumiem, dlaczego nie ma możliwości konfiguracji zawieszenia w innych trybach…

Swoją drogą też nie rozumiem trybu Personal 🙂 w którym… nie da nic skonfigurować. Mój dealer twierdzi, że w tym trybie… auto uczy się przyzwyczajeń kierowcy… cokolwiek by to miało znaczyć 🤔

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.