Skocz do zawartości

Brak pełnej mocy silnika F48 25d xdrive


Lukatoni27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Samochód był naprawiany w aso już kilka razy na kilka przypadłości(nadmierne zużycie paliwa,nierówna praca silnika odczuwalne poszarpywanie na postoju oraz słyszalne bujanie obrotami a obrotomierzstałw miejscu,spadki mocy) Wymienione 4 wtryski(tak mam na fakturze) Brak mocy oraz poszarpywanie pozostało,odczuwalny spadek mocy zwłaszcza przy wyprzedzaniu, mianowicie pedał gazu w podłogę auto przyspiesza ale jakby brakowało mocy. Po kilku krotnym naciśnięciu pedału gazu jakby coś się odblokowywało i przyspiesza aż wgniata w fotel a powinno tak być za pierwszym dotknieciu gazu. Po dynamicznej jeździe wszystko jakby wracało do normy, silnik pracuje równiutko. Brak jakichkolwiek komunikatów na iDrive.

Proszę o jakąś podpowiedź co może być przyczyną i gdzie jej szukać.

Pozdrawiam 

Edytowane przez Lukatoni27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

 1 .Wypnij kostkę od Egr  i zobacz  czy będzie dalej  falował. 

Jak.masz ista+ to  zrób  adaptacje   egr   

Mozliwe ze sie nie domyka    ponowna adaptacja , może  ponownie przyuczyć    zakres pracy    mechanizmu   

Jeśli   zobaczysz poprawę   dobrym pomysłem  jest, też ograniczyć  działanie egr    zrobisz to też ista +  max  do 07 mniej sadzy  w kolektorze  i mniejsze prawdopodobniestwo ,  ze  spłoniesz 😝

2.  Opcja klapki kolektora  zawalone nagarem   

3. Podciśnienie  vakum    w Biturbo odgrywa  wielka rolle   w sterowaniu turbinkami   jak i  same  zaworki    jesli masz brak vakum to  klapa się nie zamkla i spaliny nie trafiają na małą turbinke i masz ogromnego  laga brak mocy   itp.

4 możliwe że klapka  baypas od egr   nie działa  z braku vakum  lub się zapiekła 

Edytowane przez aramiel123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. 

Czy wszystko to co wypisałeś komputer nie pokaże że są jakieś nieprawidłowości? Przestałem korzystać z ASO ,szkoda czasu i pieniędzy.Czy jest jakiś sposób do zdiagnozowania bez demontażu tychże elementów osprzętu silnika? 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.