Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Samochód przyjechał do mnie z zatartym silnikiem na 2 i 3 korbie - stał dęba.

Oddałem silnik do szlifierza, ogarnął i poskładał dół silnika, ogarnął również głowicę. Ja go poskładałem do kupy - rozrząd itd. Niestety silnik odpala i od razu gaśnie. Zalewa świece. Zero błędów. Nowe świece, nowe cewki, wtryski sprawdzone. Rozrząd założony ten sam ponieważ chwile przed zatarciem silnika był zmieniany wraz z Vanosem od strony ssącej. Vanos od strony wydechowej stary. Odkręciłem przepustnice i z Plaka wkreca się na obroty. Pompa paliwa, przepustnica podmieniona z drugiego samochodu. Brak już pomysłu. Parametry pokazują jak by rozrzad był trochę rozjechany ale sprawdzałem jeszcze raz i jest tak jak powinno być.

372604666_1535491587220326_2425480884703790643_n.jpg

373469806_1315488445742593_6339154751999170565_n(1).jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zatarty silnik bo pewnie zalały go wtryski i taka prawda.. 

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.