Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, padł mi dyfer - małe flansze, silnik po swapie, manual. 

Jakiego dyfra szukać Waszym zdaniem jakie przełożenie powinień mieć ? albo z jakich silników szukać. Na co uważać ,bo szukam używki.

Opublikowano

w kwestii uściślenia bo ,słabo to opisałem 

fabrycznie n42 143km, z tego co już się dowiedziałem wał ,ośki, dyfer jest z tego silnika. Udało mi się skontaktować z poprzednim właścicielem, okazało się że dyfer wymieniał przed sprzedażą do mnie, ja zrobiłem na nim 3k km, wcześniej podobno siedział oryginalny, ale zaczął huczeć i wymienił na ten który mi się sypnął teraz

Zaczęła mnie prześladować myśl ,że ten dyfer jest za delikatny do tego motoru ?? czy może pech i poprostu był zajechany. 

Niech ktoś się wypowie czy te dyfry faktycznie może mielić ten silnik ;/. 

Wiem ,że najlepiej było by wymienić na taki jak powinien być ale wiąże się to dla mnie ze zbyt dużym kosztem na ten moment-  ośki wal dyfer łączniki podpora wyważanie i robocizna. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.