Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! 
 

Mam problem z moim bmw e91 318i 129km. Wibracje/drgania zaczynają się od około 60km/h, potem lekko odpuszczają i w przedziale 100-120km/h czuć je najbadziej i lekko drży kierownica.

Zrobillem w niej wyważenie kół letnie i zimowe, wyważanie na aucie, wymienione tarcze i klocki nie maja bicia bo sprawdzane czujnikiem zegarowym, wymienione poduszki silnika i skrzyni, wymieniona podpora i łącznik wału razem z wyważeniem, krzyżaki na wale tez wymienione.  
 

Auto podnoszone na podnośniku i rozpędzane do 120km/h i czuć wibracje na tylnej osi.

Podejrzewam ze to może być przegub wewnętrzny albo zewnętrzny. 
Proszę o jakieś fachowe porady bo już nie wiem co mam zrobić z tym autem.

Dzięki i pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wykluczam półosie, koła, piasty, wał bo był wyważany i wymieniony łącznik elastyczny i odpora wału. 

Po odkręceniu półosi i rozpędzeniu auta nadal są wibracje tak jakby na dyfrze. 

Dodam że dyfer szumi także łożyska pewnie są do wymiany.

Czy zużyte łożyska mogą dawać takie wibracje na moście czy to wina zębatkę w moście? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.