Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

sprawa wyglada tak zamówiłem auto w grudniu. Ma być na lipiec. 
 

niestety nie mogę w żaden sposób dodzwonić ani w żaden inny sposób skontaktować się z moim sprzedawcom. 
 

w skrócie kiedy ja dzwonie do niego jest krótka odpowiedz „oddzwonię” i czekam i nic.  na maile nie odpisuje. 
 

kiedy dzwonie bezpośrednio do salonu z pytaniem czy on tam jeszcze pracuje mówią ze tak jest zajęty ale informacje przekazali i zaraz oddzwoni. I nadal czekam i nic. 

W skrócie obsługa jest dramatyczna. 
juz pomijam fakt że to PODOBNO MARKA PREMIUM. Tylko już skoro ktoś mówi że oddzwoni to niech oddzwania. 
 

W skrócie, czy można zmienić „opiekuna” swojego zamówienia.

czy jestem skazany na takie olewanie mnie przez sprzedawcę ? 

 

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy handlowiec ma kierownika, te kontakty są podane zwykle na stronie salonu, kontaktowałeś się z nim? 
Podaj również który salon omijać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.