Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy któryś z Kolegów wie jak uruchomić procedurę palenia gumy w BMW M2 f87.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja też nie mogłem tego znaleźć, ale właśnie wstawiłem auto na stage 1 i mam nadzieję że wraz z podniesieniem mocy funkcja zostanie uaktywniona 😃 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Domyślam się, że jest to pytanie odnośnie DKG. 
Po pierwsze - nie ma "idiotoodpornej" procedury palenia gumy jak np. w Mustangu S550 rozgrzewanie opon.

Ogólnie jest coś takiego jak "smokey burnout" - DSC off, tryb manualny skrzyni. Tak jak do Launch Control. Różnica jest taka, że zamiast trzymać hamulec i wcisnąć gaz, nie trzymasz hamulca, wciskasz po prostu gaz. Bezrefleksyjnie, brutalnie, do samej ziemi. Auto poda moc na tylne koła i zacznie palić gumę. 

Teraz, przychodzi ta "trudna" część. Trzeba drugą stopą złapać hamulec. Bo bez hamulca auto w końcu ruszy. Wymaga to trochę wprawy - bo jak za mocno/za wcześnie przyciśniesz hamulec to auto się zatrzyma i komputer odetnie moc. A jak za słabo to w końcu sklei i odjedziesz 😉

Jest też kwestia wrzucenia dwójki. Jak za wcześnie wbijesz dwójkę, to nie masz tego momentu, ale jak chcesz naprawdę zrobić lokalne zamglenia, potrzebujesz większej prędkości 🙂

 

Wszystko działa na fabrycznym N55 M2 DKG.

 

Aha - warto zaznaczyć, auto stoi w miejscu i odbija się od czerwonego pola. Pamiętaj aby schłodzić porzadnie w ruchu samochód po czymś takim. Olej w silniku może i będzie miał dobrą temperaturę, ale w dyferencjale tego oleju to jest ze szklanka. A dyfry w seriach F to ogólnie lubią padać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.