Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent e91 320D 177km N47 08r. Problem falowanie/nie równa praca silnika na biegu jałowym. Wszystkie błędy poniżej. Pytanie za co się zabrać? Czy już można stwierdzić gdzie tkwi problem?


Błąd:

483D - "Nastawnik przepustnicy"

447B - "Sonda Lambda"

40A4 - "Regulator układu powrotnego spalin, długookresowe znoszenie"

i po dłuższej jeździe pojawił się

4D03 - "Czujnik ciśnienia spalin"


Ciśn.wsteczne DPF 11,99 hPa

Obroty 836,50 rpm


829 rpm - 11hPa

1828 rpm - 23hPa

23734 rpm - 79hPa

3779rpm - 128hPa

Opublikowano
Przepustnica, która w sumie okzauje się klapą gaszącą, wyczyszczona i przy okazji "czujnik ciś. doł" który jest na kolektorze. O dziwo po tym zabiegu, zniknął błąd z przepustnicą i czujnika ciśnienia spalin. Dziwne jest, że ciśnienei paliwa z oczekiwanego np 240bar, to rzeczywiste skacze z np 230 az do 360 bar. Prawdopodobnie problem z czujnik/regulator na pompie paliwowej.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Falowanie obrotów powodował, zawór niskiego ciśnienia. Przeczyściłem go, troszkę pobawiłem sprężynką i się udało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.