Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Mam ogromną prośbę- mam upatrzone autko jak w temacie, rocznik 2006 z silnikiem 122- konnym, przebieg 325 tyś, historia w Polsce od 2015 r, wg, wpisów klient co roku robił od 10 do 15 tyś rocznie, dwa lata temu wymieniane sprzęgło z dwumasą i tyle koleś wie, nawet nie wie jaki symbol ma tam silnik ale chyba m47- mogę się mylić ale auto z 2006 to chyba nie jest n47. Pany jaki tam jest rozrząd? I czy od razu do wymiany? Co jescze oprócz obsłuchania pracy można zrobić? Podobno żadnych problemów z paleniem, wycieków czy problemów elektrycznych tylko boje się tego silnika.....

Opublikowano

M47 122 łańcuch z przodu.

Sprawdz błędy. Dpf czy jest.

Rura w dół dpf brak. Rura w poziomie ma być.

Tak silniki spoko. Moim zdaniem jedne z najtrwalszych.

Ja w żadnym M47 nie robiłem rozrządu.

Opublikowano
Weź kogoś ze sprzętem diagnostycznym. Sprawdzić temperaturę płyny chłodzącego i działanie świec żarowych. Za termostaty i świece/sterownik masz na dzień dobry 1000zł także można z gościem dodatkowo ponegocjować :wink:
Opublikowano

Ok dziękuję za wskazówki, rura jest w dół, świece wymieniane i tarcze co wyjdzie jeszcze to się okaże na miejscu.

A przy okazji- czy zwykły elm na bluetooth da rade połączyć się ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.