Skocz do zawartości

Temperatura cieczy 130C na zimnym silniku N45_2.0d


Wonski80

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś rano po 3-4km spokojnej jazdy wskaźnik temperatury zaczął skakać miedzy środkiem a maksymalnym wychyleniem. Po czym wszedł na czerwone, a auto zaczęło jechać bardzo wolno. Płynu nie ubywa, nie gotuje, nie wyrzuca, silniki był lekko ciepły nawet bym powiedział letni, nawiew działa na ciepłym i zimnym. Wąż górny od chłodnicy lekko ciepły, dolny zimny termostat zamknięty. Po 8 godzinach i ostygnięciu całkowitym, gdy przekręcam zapłon, bez zapalania, wskazówka momentalnie wędruje na czerwone pole a wentylator kręci jak oszalały. Bimmer nie pokazuje błędów jedynie info o temperaturze cieczy 130C.
x3334a545255abac1e52.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Chodzi o diesla N47? Wygląda to na usterkę czujnika temperatury płynu chłodzącego.

Trzeba sprawdzić opór czujnika:

20°C: 2.5 - 3.0 kOhm

50°C: 0.7 - 0.9 kOhm

100°C: 0.12 - 0.17 kOhm


Po prawej na ilustracji:

https://imgur.com/a/NSswChA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.