Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W trybie autonomicznej jazdy po mieście X4 zatrzymuje się w korku i rusza automatycznie. Jeżeli

natomiast w korku zamknę oczy, to sam nie ruszy - muszę zareagować. Czyli system działa.

I tu mam problem z tą samą jazdą na autostradzie. Przejechałem w autonomicznym trybie około 30 sec.

i systemowi w ogóle nie przeszkadzało, że mam zamknięte oczy. Wystarczyło trzymać palec na kierownicy.

Drugi problem to autonomiczna jazda w mieście. Jadzie sam, w korku hamuje, a ja gadam przez telefon.

Tylko że system X4 nie zatrzymuje się na czerwonym świetle. Z opisu wynika, że powinien to robić.

Czy powyższe zachowania systemu wspomagania są normalne, czy powinienem to reklamować?

A może zależy to od kraju- nie mogłem włączyć automatycznego przejmowania ograniczeń prędkości,

bo według programu w Polsce jest to niedozwolone.


I trzeci problem - nie mogę zmienić pasa bez włączonego kierunkowskazu. Kierownica ambitnie ze mną

walczy i wprowadza na stary pas. Nawykowo po poprzedniej trójce nie włączam kierunkowskazów. Czy można

z tym cos zrobić? Oczywiście nie chciał bym wyłączać systemu ostrzeganie przed kolizją, bo już kilka razy mnie uratował.

Opublikowano
W trybie autonomicznej jazdy po mieście X4 zatrzymuje się w korku i rusza automatycznie. Jeżeli

natomiast w korku zamknę oczy, to sam nie ruszy - muszę zareagować. Czyli system działa.

I tu mam problem z tą samą jazdą na autostradzie. Przejechałem w autonomicznym trybie około 30 sec.

i systemowi w ogóle nie przeszkadzało, że mam zamknięte oczy. Wystarczyło trzymać palec na kierownicy.

Drugi problem to autonomiczna jazda w mieście. Jadzie sam, w korku hamuje, a ja gadam przez telefon.

Tylko że system X4 nie zatrzymuje się na czerwonym świetle. Z opisu wynika, że powinien to robić.

Czy powyższe zachowania systemu wspomagania są normalne, czy powinienem to reklamować?

A może zależy to od kraju- nie mogłem włączyć automatycznego przejmowania ograniczeń prędkości,

bo według programu w Polsce jest to niedozwolone.


I trzeci problem - nie mogę zmienić pasa bez włączonego kierunkowskazu. Kierownica ambitnie ze mną

walczy i wprowadza na stary pas. Nawykowo po poprzedniej trójce nie włączam kierunkowskazów. Czy można

z tym cos zrobić? Oczywiście nie chciał bym wyłączać systemu ostrzeganie przed kolizją, bo już kilka razy mnie uratował.

 


MIałem podobne rozkminy jak Ty. Wyjazd na narty dużo mi wyjaśnił. Co przejeżdżałem granicę (5 państwa w ciagu doby) to pojawiał mi się informacja co się włącza, a co wyłącza. rozpoznawanie sygnalizacja działa np super w Austrii i potrafi zaskoczyć migczącym wszystkim jak wje∂wiesz na czerwonym :mrgreen: We Włoszech jeśli dobrze pamiętam działa rozpoznawanie znaku STOP. Różnic jest dużo ale niestety skręcanie kierunkiem nie działało mi nigdzie.

Pozdrawiam


Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.