Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przedstawię pokrótce moją historię.

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E1 z sławnym silnikiem N43B20A i w tym że cudzie bawarskiej techniki jest katalizator NOX do którego za chwilę wrócę.

Auto zakupiłem u Niemca (i nie płakał jak sprzedawał) bo miało wypalony jeden zawór wydechowy. Więc głowica poszła do regeneracji, wymienione wszystko zawory prowadnice uszczelniacze itp.

W silniku nowe świece nowe śruby do głowicy nowy rozrząd pierścienie oleje filtry itp.

Po złożeniu auto jeździ fajnie przyspiesza no i tu wracamy do katalizatora nox.

Wspomniany Katalizator rozpadł się w środku co powodowało dzwonienie i zwracanie uwagi przechodniów.

Mało myślący za pomocą szlifierki usunąłem zawartość puszki (obudowa została zaspawana z powrotem) co jak pewnie domyślacie się spowodowało powstanie błędów.

Błędy to 30E9 30EA co jak poczytałem na rożnych forach może spowodować wyższe spalanie a z czasem wypadanie zapłonu i śmierć silnika.

I teraz co z tym zrobić:

1. Kupić oryginał w ASO ale chyba to odpada bo jak zobaczę cenę to zejdę z tego świata.

2. Za dużo w necie zamienników nie znalazłem tylko jeden czy dwa w cenie 1100zł

3. Używek to też nie znalazłem

4. Znalazłem emulator jednak cena też nie bardzo bo ok 400euro

5. I na koniec może jakiś wyższy rangą się wypowie czym różni się zwykły kat od tego nox bo korci mnie założyć zwykły o podobnej gęstości.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.