Skocz do zawartości

wahniecie silnikiem przy schodzeniu z obrotow m62


Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Efektu takiego jak u Marcina nie zauważam!

Ale wcześniej miałem "słynne" problemy z bujaniem, wypadaniem zapłonów.

Dziś mogę powiedzieć [odpukać!] jest ok. Co było przyczyną w moim przypadku trudno powiedzieć ponieważ wszystko wykonałem jednocześnie - nie wytrzymałem tego bujania, telepania...ale do rzeczy zmiany polegały na:

- wymiana świec wraz z fajkami,

- wyjęcie wtrysków, czyszczenie,

- wymiana membrany przy okazji czyszczenie kolektora ssącego,

- wymiana uszczelek pokrywy zaworów - puszczały olej do gniazd świec,

- wymiana sond lambda [tu było dziwnie , komp wykazywał że pracują, jedna słabiej ale pomiary spalin były słabe po wymianie parametry na kompie i analizatorze - książkowe]

- czyszczenie przepustnicy i jej osprzętu,

- reset DME

Wcześniej jeszcze wymieniłem katy, oberwane ceramiczne zastąpiłem metalowymi od M5.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
silnik z obrotow musi zejsc IDEALNIE. A jak sie sprawdza np panewki? wkrecasz silnik na 3, 4 tys i puszczasz gaz sluchajac i obserwujac jak schodzi z obrotow. Telepanie i cykanie przy takim zesjciu w okolicach 2 tys obortow to raczej nic normalnego...

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.