Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zaczął bym od sprawdzenia historii serwisowej, auto z niemiec sprowadzone z ogłoszenia prawie nic się nie dowiadujemy o przeszłości, tak naprawdę nie wiadomo czy zarejestrowany w polsce ale może już tak



:arrow: wykup raport ( daję przykładowy - nikogo nie reklamuję)

https://allegro.pl/oferta/bmw-vin-historia-serwisowa-przebieg-aso-pdf-7-7-11817828950?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=MTFlY2EwYWQtMGJjZS00NTMwLThmYmEtYjhiMDQ3ODgxMzRkAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=eb60c333-9be4-4cd9-8683-2cfebc3d55e5

 

to auto za 100k wiec nie ruszał bym nawet z domu dopóki bym czegoś zdanie nie ustalił na początku


kluczowe pytanie co z panewkami co wałem czy ktoś tego dotykał, w jakim stanie rozrząd, zakładam że skoro szukasz takiego auta to mniej więcej wiesz na co choruje ten model, bo tu jak kupisz w ciemno to zaraz ze 100k może się zrobić 150k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.